Sjanten Skrevet 1. februar 2004 #1 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg skal begynne i ny jobb(kokk) og skal jo forhandle om lønn. Så jeg lurte litt på hva dere andre kokker tjener for tiden? Det er som regel litt avhengig av hvor i landet man jobber, så skriv gjerne hvor du er i tillegg... Takker og bukker for svar på forhånd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #2 Del Skrevet 1. februar 2004 Har du fagbrev? Praksis? Mange år? Skal du jobbe på restaurant? hotell? institusjonskjøkken? kafe? Alt dette er svært avgjørende for lønna. Jeg er forresten ikke kokk, så jeg aner ikke hva kokker tjener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjanten Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har fagbrev og 6 års praksis. Har nå kr 127,88/t (tariff). Så jeg lurte vel egentli på om det er tarifflønn som er det vanlige rundt omkring... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #4 Del Skrevet 1. februar 2004 Kan du ikke gå ut ifra lønn der du har vert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #5 Del Skrevet 1. februar 2004 Hør med fagforbundet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå