Gå til innhold

Har du møtt noen fra nettet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har snakket med en i 3 år på nettet nå, vi har sendt hverandre bilder og sett hverandre på cam.

Det jeg er redd for er at han skal bli skuffet, at jeg ikke kommer til å være/se ut som han hadde trodd. Jeg har jo sendt kun de fineste bildene av meg selv + når vi har vært på cam så har jeg camet innstilt sånn at jeg ser best mulig ut.

Har blitt så utrolig glad i fyren, og vi er begge betatt av hverandre. Er så redd for at han skal miste følelsene sine for meg når vi møtes. Jeg føler på en måte at jeg har "løyet" for han om hvordan jeg egentlig ser ut.

1. Hadde du det sånn før du møtte noen?

2. Ble du skuffet eller positivt overrasket av utseendet til personen?

3. Ble personen du møtte skuffet over deg utseendemessig?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ble skuffet. Men det var fordi kjemien vi hadde på nett ikke var der i virkeligheten og fordi jeg hadde skapt et slags bilde av ham som ikke stemte.

• Liker 2
Skrevet

Jeg møtte min nåværende kjæreste på nett, vi har vært sammen i over 3 år.

1. Jeg var redd for at han skulle synes jeg var for tykk.. Hadde gått ned en del kg på den tiden (18 kg), men følte meg fortsatt feit.

2. Han hadde øynene litt tettere sammen enn jeg trodde, men det vendte jeg meg fort til. Tenker ikke noe over det nå i det hele tatt. Ellers veldig kjekk og fin!

3. Han ble ikke skuffet i det hele tatt. Jeg hadde jo sagt til han at jeg var litt kraftig osv. Han ble veldig positivt overrasket da han så meg, siden han trodde jeg skulle være mye tykkere enn jeg var :fnise:

Skrevet

har vel egentlig møtt mange fra nettet. er sjeldent noe mer skummelt enn å treffe på byen eller andre plasser. jeg er allikevel skeptisk til genuine sjekkesteder, uten at jeg helt har noen god forklaring på hvorfor.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja og ja. Møtt mannen min på nettet. Utseendet hans var ikke noe jeg hadde peilet meg ut og falt for i mengden. Men han har den absolutt perfekte personlighet for meg. Jeg har ervervet meg noen grå hår og strekkmerker de årene vi har vært sammen, så jeg antar at han i sitt stille sinn tenker sitt han og. ;)

Jeg tør å være meg selv, jeg tør å fortelle ham ALT. Og det teller mye mer enn utseendet. Man burde gi folk en sjanse når kjemien er bra, uten å henge seg opp i ting som med årene vil få oss til å se helt like ut alle sammen..

http://www.parkhjemmene.com/gammel%20dame.jpg

http://www.moldekameraklubb.no/images/bilde_lga_gammel-og-tannlaus_440.jpg

http://scissorhill.files.wordpress.com/2010/10/gammelt-par.jpg

Gjest Nuppdupp
Skrevet

Hei

Jeg har snakket med en i 3 år på nettet nå, vi har sendt hverandre bilder og sett hverandre på cam.

Det jeg er redd for er at han skal bli skuffet, at jeg ikke kommer til å være/se ut som han hadde trodd. Jeg har jo sendt kun de fineste bildene av meg selv + når vi har vært på cam så har jeg camet innstilt sånn at jeg ser best mulig ut.

Har blitt så utrolig glad i fyren, og vi er begge betatt av hverandre. Er så redd for at han skal miste følelsene sine for meg når vi møtes. Jeg føler på en måte at jeg har "løyet" for han om hvordan jeg egentlig ser ut.

1. Ja.

2. I 80% av tilfellene ble jeg veldig skuffet.

3. Ja. Han likte ikke stilen min sa han :gjeiper:

En annen sa han ikke var tiltrukket av meg, men vi ble seinere bestevenner :yvonne:

Sånne ting gjorde jeg mest når jeg var rundt 17-18 år.

Ta et bilde av deg der du ikke gjør mest mulig for å se pen ut :)

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg har truffet en kg-bruker for sex og jeg elsket utseendet hans. Han ser ut som en asiatisk versjon av Johnny Depp.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

.

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet en kg-bruker for sex og jeg elsket utseendet hans. Han ser ut som en asiatisk versjon av Johnny Depp.

Gjør folk slik ting på kvinneguiden? Møtes for å ha sex? :hakeslepp:

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Gjør folk slik ting på kvinneguiden? Møtes for å ha sex? :hakeslepp:

Det gjør vi.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte min nåværende kjæreste på nett, vi har vært sammen i over 3 år.

1. Jeg var redd for at han skulle synes jeg var for tykk.. Hadde gått ned en del kg på den tiden (18 kg), men følte meg fortsatt feit.

2. Han hadde øynene litt tettere sammen enn jeg trodde, men det vendte jeg meg fort til. Tenker ikke noe over det nå i det hele tatt. Ellers veldig kjekk og fin!

3. Han ble ikke skuffet i det hele tatt. Jeg hadde jo sagt til han at jeg var litt kraftig osv. Han ble veldig positivt overrasket da han så meg, siden han trodde jeg skulle være mye tykkere enn jeg var :fnise:

Awwww :rodmer:

Ts

Skrevet

Tråden er ryddet for identifiserende innlegg og svar til dette.

Rainbow81, mod.

Skrevet

Sorry :) Syns det var morsomt. Ikke meningen å være stygg med henne. Tenkte kanskje hun også syns det var gøy. My bad!

Gjest Alyssa.
Skrevet

Ja, jeg har møtt noen jeg først ble kjent med via nettet. Det var aldri noe mer enn et vennskapelig forhold, men vi hadde utvekslet bilder så vi begge fikk et litt mer autentisk bilde av hverandre. Kjemien var det ikke noe i veien med, og vi er gode venninner den dag i dag. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør vi.

Tror dere er i mindretall, ja :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

kan kanskje bli ganske fascinert av noen før man har møtt dem, men ikke på sånn ordentlig ordentlig, så har nok aldri følt det sånn :).

Ble positivt overrasket over en, bare overrasket over en annen og negativt overrasket over den siste.

har vært heldig og ingen har blitt det :).

Endret av mousepad
Gjest "gjest"
Skrevet

Tror dere er i mindretall, ja :)

Vet nå aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg det og. Tenkte å møte en fyr, men er redd for det samme. :fnise: Men må jo nesten bare hoppe i det snart.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også skal møte en fra nett (sukker) og er livredd for at han skal bli skuffet. Det er han som har tatt kontakt med meg, vil møte meg og som overdøser meg med meldinger/SMS, likevel er jeg SÅ usikker. Verste av alt er at han er mega-pen, jeg har aldri engang snakket med en så fin mann....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...