lillen Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Glemte helt å ta opp Temptation Island! Jeg er jo desperat etter å følge med på slike amerikanske teite intrige-programmer (og det skjedde jo masse spennende i nettopp denne ukes episode, gjorde det ikke? :o ) Men finner ikke ut om jeg kan få sett episoden om igjen i løpet av uka... Alt annet går jo i reprise stadig vekk! NÅR?
Gjest bare lille meg... Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Glemte helt å ta opp Temptation Island! Jeg er jo desperat etter å følge med på slike amerikanske teite intrige-programmer (og det skjedde jo masse spennende i nettopp denne ukes episode, gjorde det ikke? :o ) Men finner ikke ut om jeg kan få sett episoden om igjen i løpet av uka... Alt annet går jo i reprise stadig vekk! NÅR? vil også vite!!!!!
Gjest Moonshadow Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Bare å skjekke på hjemmesidene til Tvn det da.. Men jeg tror ikke det.
lillen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2004 Prøver jo desperat å finne en reprise i det rotete programmet til tvnorge, men håper i det lengste at jeg har oversett noe... Hva skjedde?
Gjest Hilde K S Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Lillen da! SÅ desperat er du vel ikke? Hilsen Hilde som en gang la ut en liknende tråd om Buffy, men det ser vi bort fra nå da.
lillen Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2004 Jodda, jeg er desperat...litt! Men trøster meg med at de vanligvis viser minst ti minutter sammendrag av forrige episode... Så jeg venter til fredag da! Dessuten så skjedde det noe! Tror et av parene møtte hverandre! :o Det er ikke lov til å mobbe! Jeg ser da litt på Days of our lives og Millionæren også jeg! :blunke:
punkyB Skrevet 1. februar 2004 #7 Skrevet 1. februar 2004 Det er jo bare å søke på nett så får man masse info. PAss på litt hvis dere ikke vil vite ALT da når dere klikker på linkene http://www.fox.com/temptation2/home.htm http://www.realitytvplanet.com/Temptation_...n2_shownews.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå