Gå til innhold

Moss lufthavn Rygge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal snart reise fra Rygge lufthavn, og grunnet transport dit har jeg noen timer å slå ihjel på flyplassen før jeg kan sjekke inn.

Hvordan er området før sikkerhetskontrollen? Er det cafe? Uteservering? Lurer egentlig bare på om det er et sted jeg kan henge i 3 timer :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal snart reise fra Rygge lufthavn, og grunnet transport dit har jeg noen timer å slå ihjel på flyplassen før jeg kan sjekke inn.

Hvordan er området før sikkerhetskontrollen? Er det cafe? Uteservering? Lurer egentlig bare på om det er et sted jeg kan henge i 3 timer :sjenert:

Området før sikkerhetskontrollen er kjipt.... En liten kiosk der bare, og noen bord. Når du har vært gjennom sikkerhetskontrollen er det en liten cafe der. Helt ok, men jeg hadde nok tatt med en bok eller annen underholdning - flyplassen er ikke så veldig spennende ;)

AnonymBruker
Skrevet

Før sikkertkontrollen er det kun en kiosk.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :)

Høres kjipt ut. Men så lenge jeg har et sted å sitte, så går det fint. Tar med bok og selvfølgelig iPhonen ;)

Skrevet

Du kan titte på crosswindlandinger. MAnge av dem på Rygge.

Hvis det blåser, da

Skrevet

Om du har med pc el noe sånt er det hvertfall en ladestasjon der, så du kan plugge inn det du trenger, og bruke noen timer foran skjermen :) Det gjorde jeg sist jeg måtte slå ihjel 5-6 timer der.....

Gjest Haaploes
Skrevet

Hvis været holder seg, tror jeg kanskje jeg ville holdt meg utenfor sikkerhetsområdet, i hvert fall en stund. Nyyyt solen! (selv om trafikken kanskje kan være litt sjenerende...)

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar :)

Har ikke vært på Rygge før. Hvordan er området rundt flyplassen? Er det langt til nærmeste benk? :fnise:

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg prøvd å komme meg til Moss sentrum. Og så tatt tog opp til Rygge og bussen til flyplassen når det var på tide å sjekke inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...