Gjest Camelia Skrevet 1. februar 2004 #1 Del Skrevet 1. februar 2004 Altså tekstil! Har ambisjoner om å se meg selv foran den arvede symaskinen på femti kilo, men må begynne litt forsiktig. Foreløpig kan jeg å tre i tråd. :oops: Det første jeg tenkte å begynne med, er å sy sengetøy til småjentene. Er det noen som har tips til et nettsted hvor jeg kan bestille stoff metervis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emanuelle Skrevet 1. februar 2004 #2 Del Skrevet 1. februar 2004 her kommer en link til et nettsted hvor jeg har handlet stoff :D www.hobbyverkstedet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora Skrevet 1. februar 2004 #3 Del Skrevet 1. februar 2004 Her kommer det en som har mye og rimelig stoff. Stoff og stil http://www.stoffogstil.no/ Vi har brukt de på jobb og privat og er fornøyd. Selger også mønster da du vil prøve deg videre. Lykke til !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 1. februar 2004 #4 Del Skrevet 1. februar 2004 Eller så kan du prøve www.sgs.as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå