Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det da mulig å søke om lån i tillegg? Fristen for å søke er vel uti november en gang, om jeg husker riktig. Tenkte jeg skulle prøve meg på kun stipend fra lånekassen neste semester, men usikker på om jeg får det til å gå rundt :gjeiper:

Og, når man kun får stipend, hvordan fordeler utbetalingene seg da? Vil man fremdeles få en større andel av utbetalingen i August/Januar?

Takknemlig for svar! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett "lånedelen" av pengene på en sparekonto, så får du sett hvordan det går, samtidig som du har pengene stående der så du kan bruke dem/spare dem/ betale tilbake den andelen med en gang du er ferdig med å studere?:)

Skrevet

Lurer på det samme selv :) noen som vet?

Skrevet

Sett "lånedelen" av pengene på en sparekonto, så får du sett hvordan det går, samtidig som du har pengene stående der så du kan bruke dem/spare dem/ betale tilbake den andelen med en gang du er ferdig med å studere?:)

Saken er at jeg ikke tror jeg kommer til å klare å la de stå på konto om det plutselig blir veldig trangt, er vanskelig å leve på knekkebrød og nudler en uke om man vet at man har penger på en annen konto, vet ikke om jeg har styrke nok til å klare det :gjeiper: Og jeg dør jo ikke av knekkebrød og nudler en uke, så den type "trang økonomi" skal jeg klare! Mer redd for om det kommer uforutsette utgifter (tannlege, dataen kræsjer +++).

AnonymBruker
Skrevet

Søknadsfristen for høstsemesteret 2012 er 15.11.12. Hvis du bare har søkt om stipend, og ønsker lån i tillegg, er det bare å sende en ny søknad før fristen.

Utbetalingene er skjevdelte også for dem som kun søker om stipend, beløpene blir bare mindre enn om du søker om lån også (naturlig nok! :fnise: )

Hilsen Lånekasseansatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...