Gjest Joanna Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Ser at denne er testvinner hos Forbrukerportalen! :o Noen som har prøvd den?
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Har ikke prøvd den selv, men en kresen venninne av meg var godt fornøyd med den. Hun bruker enten den eller en fra Dermalogica.
CecilieB Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Har brukt den i lang tid, er godt fornøyd. Imidlertid nå når jeg er skikkelig tørr i huden er den ikke helt optimal, men nå kan jeg jo sitte å smøre kontinuerlig alt slags kremer i ansiktet og det suges inn på et øyeblikk. Ser ut til at jeg trenger påfyll hvert femte minutt.
Catzy Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Har de Boots no 7 på Sparkjøp???? :o Har de mer enn bare den kremen? Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Gå inn på sparkjop.no der er det mange forskjellige produkter.
Musemor Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker den for kombinasjonshud, og den passer veldig bra til meg! Lett og huden blir ikke blank av den. I tillegg er den uparfymert, jeg er nemlig allergisk mot parfyme i ansiktet (får kviser) Og til deg som lurte, ja de har endel Boots-produkter på Spar-Kjøp, billig og bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå