Gjest Étoile Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Noen som har prøvd dette kosttilskuddet? Hadde det ønsket effekt? Skulle nemlig så gjerne sett noe som virker, og som gjør at jeg blir brunere og får mindre soleksem...
Gjest Paff Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Det er jeg også veldig nysgjerrig på!! Godt spm Ètoile! Venter spent på svar!
Gjest Étoile Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Er det ingen som har prøvd disse? *mase*
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Noen som har prøvd dette kosttilskuddet? Hadde det ønsket effekt? Skulle nemlig så gjerne sett noe som virker, og som gjør at jeg blir brunere og får mindre soleksem... Samme her! Jeg skal til syden om 6 uker, og har tenkt å prøve disse. Noen med erfaringer?
missfidget Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Det er nok litt overdreven men jeg har fant dette websider i engelsk som handler om Imedeen... http://www.healthwatcher.net/Imedeen/index.html
Gjest hvdkjs Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Det er jeg også veldig nysgjerrig på!! Godt spm Ètoile! Venter spent på svar! Jeg synes de virket veldig bra for meg, hadde aldri blitt brun før jeg prøvde de. det var sommeren for 2 år siden, og kjøpte de for en måned siden også hadde ikke sløst vekk de pengene på det hvis de ikke hadde fungert.
Gjest happy forbruker Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Imedeen Tan Optimizer virker! Tidligere var jeg plaget med soleksem, men etter at jeg begynte å bruke Imedeen Tan Optimizer i perioden jeg oppholder meg i solen, har jeg aldri hatt hatt soleksem igjen! Jeg har lys hud og fregner, og har ofte "slitt" med at at sommeren omtrent er over før jeg har fått en fin brunfarge. Etter at jeg begynte med Imedeen Tan Optimizer har jeg opplevd at jeg får mye fortere farge, blir brunere, og fargen har holdt seg mye lengere utover høsten. Flere av vennene mine har kommentert at jeg har blitt så fin og brun de siste par sommrene... De har også begynt å ta Tan Optimizer før de drar på ferie i solrike strøk eller før sommerferien, og har hatt samme positive erfaring som meg. Jeg har alltid vært skeptisk til kosttilskudd og piller "mot alt mulig". Jeg liker ikke å spise ting jeg ikke vet hva er. Derfor har jeg spurt masse om produktene i parfymereiene og hos hudpleieren min som selger Imedeen, og har fått vite at Imedeen er basert på naturlige ingredienser og er det best dokumenterte og mest solgte "hudpleie i pilleform" i verden! Og Imedeen inneholder kun naturlige ingredienser :-) Jeg kan tipse om hjemmesiden til Imedeen hvor det står masse interressant informasjon, både om Imedeen og om huden ol. : www.imedeen.com eller for de som liker dansk bedre enn engels: www.imedeen.dk
Gjest påline Skrevet 10. april 2009 #9 Skrevet 10. april 2009 hei, hvor kan man få kjøpt Imedeen Tan Optimizer ? utenom nettbutikker..
Daiquiry Skrevet 11. april 2009 #10 Skrevet 11. april 2009 hei, hvor kan man få kjøpt Imedeen Tan Optimizer ? utenom nettbutikker.. Jeg har sett den i de fleste store parfymerikjedene...
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 1. juli 2009 #11 Skrevet 1. juli 2009 hei, hvor kan man få kjøpt Imedeen Tan Optimizer ? utenom nettbutikker.. Du får kjøpt det på esthetique:)
trulta_ Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 Hvor lang tid tar det før jeg ser/merker en forskjell? Har gått på tablettene i nesten 1 uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå