kirstiJ Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Lillegutt på 9 mnd er forkjøla i varmen. Har vakgt å være inne med han foreløpig i dag, men jeg er litt i tvil, kan vi være ute egentlig? Det er jo veldig vindstille, men vil egentlig at han ikke skal ha ørene bare, men lue er jo VELDIG varmt nå.. Det er det forsåvidt med klær også, men jeg synes lixom ikke jeg kan ha han ute i bare bleia, på grunn av trekken, selv om det er VELDIG varmt.. Eller kan jeg det?
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jeg hadde tatt på ham singlet-body, shorts, solhatt (for de minste finnes det jo solhatter med klaffer til ørene), ev. sokker. Og jeg hadde gått ut med ham. Stor forskjell på forkjølelse og feber. Så kan du heller snu vogna i motsatt vei av vindretningen slik at han ikke får så mye vind på seg når det er det.
Gjest Annaires Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Du kan jo ikke holde ungen inne bare fordi han er forkjølet. Ta på han lette og luftige klær, event. ingen klær og kos dere ute.
kirstiJ Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2012 Han har feber også da... Det glemte jeg å skrive... Men vi har vært ute litt i dag, så får vi se hva natten bringer... Kom kanskje ikke godt nok frem hvor forkjøla han er, helt tett i bringa, hoster, nesten ikke stemme og rennende nese..
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Det hadde ikke vært evt trekk jeg hadde vært bekymret for (hvor kald kan denne trekken virkelig være når det er så varmt?), jeg hadde mer bekymret meg for om det var ubehagelig for den lille å være ute i varmen når han har feber og er forkjølet. Syns selv det er grusomt med varme når jeg er forkjølet og ønsker helst å ta det med ro hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå