Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 9 mnd er forkjøla i varmen. Har vakgt å være inne med han foreløpig i dag, men jeg er litt i tvil, kan vi være ute egentlig? Det er jo veldig vindstille, men vil egentlig at han ikke skal ha ørene bare, men lue er jo VELDIG varmt nå.. Det er det forsåvidt med klær også, men jeg synes lixom ikke jeg kan ha han ute i bare bleia, på grunn av trekken, selv om det er VELDIG varmt.. Eller kan jeg det?

Videoannonse
Annonse
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg hadde tatt på ham singlet-body, shorts, solhatt (for de minste finnes det jo solhatter med klaffer til ørene), ev. sokker. Og jeg hadde gått ut med ham. Stor forskjell på forkjølelse og feber. Så kan du heller snu vogna i motsatt vei av vindretningen slik at han ikke får så mye vind på seg når det er det.

Gjest Annaires
Skrevet

Du kan jo ikke holde ungen inne bare fordi han er forkjølet.

Ta på han lette og luftige klær, event. ingen klær og kos dere ute.

Skrevet

Han har feber også da... Det glemte jeg å skrive...

Men vi har vært ute litt i dag, så får vi se hva natten bringer...

Kom kanskje ikke godt nok frem hvor forkjøla han er, helt tett i bringa, hoster, nesten ikke stemme og rennende nese..

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke vært evt trekk jeg hadde vært bekymret for (hvor kald kan denne trekken virkelig være når det er så varmt?), jeg hadde mer bekymret meg for om det var ubehagelig for den lille å være ute i varmen når han har feber og er forkjølet. Syns selv det er grusomt med varme når jeg er forkjølet og ønsker helst å ta det med ro hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...