Anciol Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Boken skal handle om den lille prinsessen Tyriss og den 15 år eldre broren hennes kronprins Tyross av svartdrageklanen som må rømme etter de onde gnarkene har utslettet familien deres. Så ender de opp i en paladin orden som heter St.Brutus hvor den lille jenta blir opplært som magiker/cleric og broren blir opplært som paladin. Der møter de Aidan som blir deres nærmeste venn.og så følger vi livet til Tyross og >Tyriss hvordan det går med dem!og at Tyriss har tilfeldigvis arvet faren sin evne å kunne forvandle seg til drage når hun vil:)
Gjest Frk.Poppins Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Edit: Er ikke noe fan av fantsybøker, men er likevel gla i bøker, og vil selv skrive bok en gang forhåpentligvis så jeg henger meg på for å høre hvordan det går med serien din:) Har du fått skrevet mye? Har du jobbet med dette lenge? Endret 24. mai 2012 av Frk.Poppins
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Tips til tittel: du kan kalle den A song of ice and fire med undertittelen: skrevet av noen som ikke kan å formulere seg. ) 3
Anciol Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2012 HAr jobbet i noen uker med boken på fritiden, og navn og ideer popper opp. Tittelen på bok 1 skal være Dragen og Paladinen!Serien: Sagaen om Drageætten !
Drømmespill Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Tja, hørtes ikke veldig nytt ut akkurat? Føler jeg har lest slike bøker mange ganger før når jeg var yngre. Tror nok ikke jeg ville synes at denne boken var unik. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå