mocci Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Jeg vurderer å kjøpe en blazer fra River Island, men jeg kjenner ikke til hvordan størrelsene er hos dette merket, er de små, normale eller store?
Gjest Vodka Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Jeg tror de kan være litt små. Det står det på internett hvis du googler. Men jeg har ingen klær derfra, så jeg vet ikke om det stemmer.
kills Skrevet 25. mai 2012 #3 Skrevet 25. mai 2012 (endret) Blazere bruker vel som regel å være litt små i størrelsene fordi de ikke er særlig tøyelige. Jeg ville bestilt min vanlige størrelse. Kjøpte meg en jakke fra River Island via asos i fjor høst, og den var gigantisk da den kom frem! Gikk ned to størrelser og da passet den perfekt. Edit: Dårlig formulert, jeg sendte den inn og bestilte en som var to størrelser mindre. Endret 25. mai 2012 av kills
Gjest Nenya82 Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Har nettopp bestilt derfra,og jeg vil si at størrelsene er ganske så normale.Kanskje litt store i størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå