Gå til innhold

Kinesisk, thailandsk, indisk take away?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig lyst på en av delene over til middag i dag!

Sitter med bihulebetennelse, føler meg ganske så pjusk, så tenkte å trøste meg med litt god mat.

Vet noen om take away i Oslo som har god mat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette svaret kommer sikkert litt for sent til middagen i dag, men til en annen gang, prøv å søke på www.gulesider.no. Søk etter Take away oslo.

Da får du opp en rekke ulike plasser å bestille mat fra. Regner med det er en god del asiatiske steder der også... :)

Skrevet

Spice synes jeg har ganske god indisk mat, de har også italiensk og kinesisk mat i tillegg til klassiske ting som hamburgere, pizza o.l. Har ikke prøvd den kinesiske, men hører den også er god. Mange av de "lokale" take away stedene er også bra, som St Andrews på Røa. Pizza og Kina Expressen synes jeg er elendig. Mr Pizza har god pizza men ligger dessverre litt for langt unna der vi bor til at vi får brukt dem til vanlig. Her er de jeg har hjemmesiden til, så kan du ta en titt selv.

Beno

Flamenco

Mr. Pizza

Peppes

Pizza og Kina Expressen

Pizzabaronen

denne siden finner du en flott oversikt over alle pizzasteder (mye annen mat også) i de fleste byer.

Skrevet

Tusen takk 8)

For sent til middagen i dag ja, men like greit egentlig, får ikke i meg mye. Gleder meg til take away når jeg blir frisk! :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...