pusleline Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Noen som har anbefalinger om en god epilator? Har i dag en jeg bruker flittig, men synes den er altfor dårlig på å få med hårene, det tar en hel ettermiddag å gå over leggene. I tillegg vil jeg ha en som kan lades. Dersom det i tillegg finnes en som ikke gir så "ruglete" legger hadde det vært ekstra fint! Jeg er også interessert i pris.
Gjest Skaret Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Kan virkelig anbefale Silk-ephil 7 fra Braun. Tror jeg betalte 1000 kr for min.. Men den kan lades og i tillegg brukes i vann noe som er veldig smart!
pusleline Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2012 Ok, takk :-) Og det tar ikke en evighet og få med alle hårene?
Gjest Skaret Skrevet 25. mai 2012 #4 Skrevet 25. mai 2012 Har tidligere hatt en av de billigste på markedet, og jeg kan love deg at du merker forskjell på effektiviteten! Litt tid tar det jo å fjerne alt, men ikke til sammenlikning (:
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #5 Skrevet 25. mai 2012 http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/harfjerning/ESWD72P503/pansonic-epilator-es-wd72 Denne er jeg superfornøyd med. Tar absolutt ikke hele kvelden for å få fjerne hårene, jeg valgte den fordi den har flest pinsetter av de jeg fant. 48 stk eller noe, de billige har bare halvparten.
pusleline Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2012 Supert! Da er det bare å vente på feriepenger..;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå