Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt meg ny "finkjole" til et bryllup jeg skal i. Litt vanskelig å forklare hvordan kjolen ser ut, men den er fotsid, smal, og markert rett under brystene på en måte (ikke helt som maxikjoler, men litt). Finner desverre ikke link til kjolen. Over brystene så er det på en måte en cup til hvert bryst som krysser midt i mellom, stoffet er dobbeltforet over brystene, nesten som en innebydt bh... Kjolen har ca 2cm brede skulderstropper, og går litt ned på ryggen.

Så jeg er usikker på hvilken bh jeg skal ha på. Vanlig bh går ikke, for da vises stroppene og litt av bhfestet på ryggen. Har prøvd med bh uten stropper, og det fungerer forsåvidt hvis jeg trekker den litt ned bak, men vises litt foran. Har og et slags korsett som er uten stropper, denne har jeg ikke testet ut enda.

Kan jeg gå uten bh, eller tar ikke det seg helt ut i et bryllup? Kjolen er foret foran, så brystvorter vil ikke vises. Har ikke verdens største pupper heller, bruker 75B (og er ganske faste).... Men synes å ha lest at å ikke bruke bh er skikkelig fy-fy....

Hvis jeg går for den bhen uten stropper, evt det korsettet, gjør det noe om litt av bh-en vises?

Blir glad for hjelp!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville gått uten BH om det ser helt naturlig ut. Kjolen har jo to innlegg i som du sier, så da tror jeg det kunne blit fint.

Om ikke så kan du jo bruke en BH som er hudfarget, for at den skal vise mindre. Men om jeg ville vært deg, så hadde jeg prøvd det korsettet du har, siden det kan bli det beste forslaget, utenom BH. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville gått uten BH om det ser helt naturlig ut. Kjolen har jo to innlegg i som du sier, så da tror jeg det kunne blit fint.

Om ikke så kan du jo bruke en BH som er hudfarget, for at den skal vise mindre. Men om jeg ville vært deg, så hadde jeg prøvd det korsettet du har, siden det kan bli det beste forslaget, utenom BH. :)

Takk for svar:-)

Skal prøve med det korsettet, det er ganske lavt skjært bak og foran, så det kan gå:-)

Gjest Tigress
Skrevet

Dropp BHen, du. Det er berre håplaust å ikkje bruke BH dersom puppane er i fri dressur. Det er som oftst mykje penare å ikkje sjå BH-stroppar eller BH-konturar, det er jo desse dissande puppane som folk gjerne skulle sleppe å sjå.

Skrevet

Dropp BHen, du. Det er berre håplaust å ikkje bruke BH dersom puppane er i fri dressur. Det er som oftst mykje penare å ikkje sjå BH-stroppar eller BH-konturar, det er jo desse dissande puppane som folk gjerne skulle sleppe å sjå.

Skal prøve kjolen uten bh senere idag, jeg tror det skal gå:-) Da jeg prøvde den i butikken så hadde jeg bh med stropper, men selv om den bhen var ganske lavt skjært foran så kunne jeg se bhen foran og bak.

Kjolen er veldig stram over puppene og, så det er ikke noen fare for at den skal forflytte seg sånn at halve puppen vises.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...