Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er kanskje et litt dumt spm, men jeg har lært at inegn spm er for dumme, så jeg fyrer i vei ;)

Streiken som startet i dag. På vg stod det av mitt lokale nav kontor også ble tatt ut i streik. Vil dette si at jeg ikke får sendt meldekort på lørdag og ikke motar pengene til mandag+tirsdag ?

Trudde det kanskje gikk litt automatisk. Noen som vil forklare meg det ? :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt jeg vet er at det er Nav forvaltning som ordner med utbetalingene, ikke ditt lokale Nav kontor. Så forhåpentligvis er ikke forvalting tatt ut i streik.

AnonymBruker
Skrevet

Med én gang en streik rammer utbetalingene i NAV, så vil det gå til tvungen lønnsnemnd, så de gjør nok alt i sin makt for ikke å ramme den biten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid får panikk. Det er det samme hvert eneste år, og hver gang klarer de å komme til en enighet. Det kommer til å skje til neste år, med samme resultat som ifjor, året der, året for det igjen osv. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk alltid får panikk. Det er det samme hvert eneste år, og hver gang klarer de å komme til en enighet. Det kommer til å skje til neste år, med samme resultat som ifjor, året der, året for det igjen osv. :)

Nå er det mange som er avhengig av utbetalinger fra Nav, å det kan få store konsekvenser for de om pengene ikke kommer når de skal.

Nå gjetter jeg bare, men jeg vil anta at de som venter bl.a bidrag og barnetrygd får dette imorra fredag - at utbetalingene er kjørt for denne perioden. Men drar streiken ut så vil nok det ramme de som venter utbetalinger midt i juni.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter utbetaling på mandagen, siden jeg sender meldekort på lørdagen. (er kanskje ikke utbetalinger fra banken på mandag ?)

Så jeg håper virkelig ikke de streiker, for jeg er blakk :sjenert::kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg venter utbetaling på mandagen, siden jeg sender meldekort på lørdagen. (er kanskje ikke utbetalinger fra banken på mandag ?)

Så jeg håper virkelig ikke de streiker, for jeg er blakk :sjenert::kjefte:

Få deg en jobb i stedenfor å slenge rundt meg kjeft-ikonene...

:kjefte: tilbake!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...