Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Hæhæ, jeg har klart det igjen. Jeg la meg 10 igår kveld, men fikk ikke til å sove, fant ut at jeg bare måtte stå opp. Klokken er nå halv 3 å jeg er egentlig veldig trøtt nå...Men.. Flyet mitt går halv 9 og om jeg legger meg ned nå, så blir jeg garantert til å forsove meg KRAFTIG Og grunnen at jeg ikke fikk til å sove var fordi jeg lå å grublet i flere timer "tenk om jeg forsover meg, jeg må ikke forsove meg* hva er klokka!!*" osv.. Mellom lander i Oslo, før videre reise til Stav. Er ikke framme før halv 1. Føler på meg at dette blir en laaaaaaang dag, fordi jeg kan ikke legge meg før på kvelden igjen :snufs: Noen andre som ender opp med å våke dagen før noe skal skje? xD
Papirbit Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Kjøp sånne sove-puter man har på skuldrene, noe som dekker øynene og ørene og nyt turen! Ligger alltid våken når jeg må sove jeg og
kissi Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Haha, gjett om! Våkenatt før reiser er ikke et ukjent fenomen. Skulle fly til Namibia. Endte opp med å tilbringe hele natta sammen med venninna mi mens vi gikk gjennom kofferten min flere ganger, før jeg begynte på en 24 timer lang reise, også uten søvn. Det var en lang dag, det
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Haha flott jeg ikke er den eneste men er så tungt får kose meg med litt snart
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Jeg tør ikke å sove på flyet Er så redd for at jeg skal ligge der som en halvdrukken zombie med gapet rett opp og sikle på høyremanns sin skulder
kissi Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Hahaha, jeg er verdensmester i å gjøre rare ting mens jeg sover på buss/fly/tog! Beste er vel den gangen jeg drømte at jeg spiste, men ikke fikk tak i maten...se for dere en som gaper, og febrilsk prøver å få tak i noe som er foran ansiktet...gang på gang...jeg våkna nemlig midt i bevegelsen!
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Hahaha, jeg er verdensmester i å gjøre rare ting mens jeg sover på buss/fly/tog! Beste er vel den gangen jeg drømte at jeg spiste, men ikke fikk tak i maten...se for dere en som gaper, og febrilsk prøver å få tak i noe som er foran ansiktet...gang på gang...jeg våkna nemlig midt i bevegelsen! Haha xDD Jeg er så flink å snakke i søvne...Eller ROPE i søvne jeg Kan drømme om noe også plutselig roper jeg "Ta den!!! / Hurra 6!!!!/ Fy faen!!!" Jeg våkner jo av det, og plutselig sitter en haug med folk og glaner på meg
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Bare 6 timer igjen til jeg sitter på flyet. Hadde jeg enda vært ett sånt menneske som kan sove i 3timer og ha masse energi så ville jeg lagt meg. Men desverre er jeg en person som aldri våkner før det har gått 7-9 timer
kissi Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Hahahaha, jeg er heldigvis ikke så kjent for å snakke i søvne! Men spør du venninna mi kan det hende hun forteller om alle de rare lydene jeg lager... Nei, soving må foregå uten publikum, altså! Jeg tror nok jeg også ville holdt meg våken til flyet nå...kunne funka å sove, men det kunne fort gått gæli også...best å holde seg til kaffen da!
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Jepp! :D Eller min favoritt: Kakao-espresso-& krem <3 haha, litt sukker må man jo ha :D Koffein og sukker *yuhei*
kissi Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 Ooh, nam! Det kunne nok fort blitt min favoritt også! Koffein er en av mine beste venner...og så toppet med krem og sukker da!
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #13 Skrevet 24. mai 2012 Jeg bruker bare å helle en pose med de her 1-2-3 kakao pulver pose i koppen (rett i koppen kakao?) Og 1 SS espresso (eller mer spørs hva du liker) Og topper det med krem <3 ELLER espresso og noen biter melkesjokolade ELLER hvit sjokolade og topping med krem x)
kissi Skrevet 24. mai 2012 #14 Skrevet 24. mai 2012 Oj! Gjett hva jeg skal starte morgendagen med nå da? Tror det blir veldig nødvendig også, siden jeg ikke aner hvorfor jeg fortsatt er våken! :gjeiper: Får skylde på at jeg er syk og ikke vet hva som er opp og ned på døgnet lenger...
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #15 Skrevet 24. mai 2012 Duuude det er jo snart morgen Du trenger ikke å legge deg lengre haha xD
kissi Skrevet 24. mai 2012 #16 Skrevet 24. mai 2012 Hahaha, godt tenkt, hvorfor tenkte ikke jeg på det? Nok en gang; jeg skylder på at jeg er syk...hjernen virker som regel ikke da...
Silfen Skrevet 24. mai 2012 #18 Skrevet 24. mai 2012 Det er jeg også. For det hoppet akkurat en katt inn vinduet mitt som står på vidt gap siden det er så varmt. Jeg skvatt LITT.
Gjest ms_kwang Skrevet 24. mai 2012 #19 Skrevet 24. mai 2012 Og btw, jeg er enda våken :D Nettopp kommet tilbake til KG etter noen merkelige samtaler på FB om enhjørninger, panter bebier med vinger og rosa nonstop x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå