Irja Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hei! Jeg og samboeren min har lyst til å både ha liveband og spotifyspilleliste. Vil gjerne booke et band som kan spille 45X45 min. Noen som vet om noen med trøkk i? Har dere hatt eller vært i et bryllup med et knallbra band dere kan anbefalle?
Thyfire Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Har ikke noen forslag, men stusser litt på 45x45min? Kan vel umulig stemme Lurt å skrive området man skal ha bryllupet også 1
Irja Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2012 Oslo jo - tenker 45 min med liveband og så 45 min spotifyspilleliste - deretter 45 min liveband igjen også spotifyspilleliste resten av kvelden
Niennas Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Oslo jo - tenker 45 min med liveband og så 45 min spotifyspilleliste - deretter 45 min liveband igjen også spotifyspilleliste resten av kvelden Man bruker vanligvis å skrive 3x45 minutter, som betyr at de spiller i 45 minutter i tre runder, begynte å lure på hvor mye du krevde av disse artistene. (Mer riktig blir nok 45+45, men det er en annen sak ). Vi leide Perfect Day til vårt bryllup og vi kunne ikke være mer fornøyd! Vi betalte for en hel dag, med innmarsj i kirken, solosang, taffel ved middag og live etterpå. Alle musikkønsker (bl.a. innmarsjen var en litt vanskelig sang å lære seg, da det var en tradisjonell norsk bryllupsmarsj, som kun skulle nynnes) ble innfridd på en flott måte. Han som spilte piano skulle egentlig spille en sang mens jeg sang, men jeg fikk kalde føtter. Uansett, poenget er at de er skikkelig serviceminded, og flinke som artister også! Send dem en mail, så sender de deg noen låter de har spilt, så du får høre på dem 1
Irja Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2012 Takk for tips :-) 45+45 ja.. Ble feil tegn der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå