AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Leser på nettet at 10 minutter med hoppetau tilsvarer 30 min jogging, Stemmer dette?
pusleline Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg og... Men vil tro at selv om det er mulig at du forbrenner tilsvarende, så blir det litt andre muskelgr som brukes. Dess høyere knær jo bedre når en bruker hoppetau vil jeg tro.
Frk Midnattsol Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Tja, leste også den artikkelen, og ut fra egen erfaring, så tror jeg at det kan stemme.... Man skal altså ikke hoppe lenge før man merker det både her og der, så tviler ikke på at det er en særdeles effektiv treningsmåte - men akk så tungt..... Når jeg startet var jeg altså ikke engang i nærheten av å klare 10 minutter
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Da skal det pinadø meg være skikkelig hopping også, ikke sånn lett annahver hopp og sprett, men intensiv hopping. Et godt hoppetau er et must, kjøpte et fra lekebutikken og måtte tynge det ned med å tape rundt det, ellers hadde jeg drept meg på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå