sakka Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hei! Har nettop tatt muntlig eksamen i engelsk ved VGS og det gjekk dårleg... Eg skulle til høgre skulen i hausten og engelsk var den eineste fag eg mangla. No er det slutten Kva skal sje no? Må eg søkje igjen neste år? Gi beskjed til Samodra Opptak om at eg ikkje har bestått? Er så lei meg
muffineline Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Hvis du har søkt skole så får du beskjed om du kommer inn Eller ikke. Tror ikke du trenger å si ifra om at du strøk. Det er ikke så farlig å stryke. Du kan ta det opp igjen til Neste år som privatist. Ikke la det bryte deg ned, det gjør ingenting, og hvis du bare jobber hardt for det, så kommer du inn på det studie du ønsker
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Hvis du har søkt skole så får du beskjed om du kommer inn Eller ikke. Tror ikke du trenger å si ifra om at du strøk. Det er ikke så farlig å stryke. Du kan ta det opp igjen til Neste år som privatist. Ikke la det bryte deg ned, det gjør ingenting, og hvis du bare jobber hardt for det, så kommer du inn på det studie du ønsker Man må jo sende vitnemålet sitt, så da står det jo at man ikke har bestått. Du må vente et år, og da opp faget i mellomtiden, ja. Dessverre.
Hesitation Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Det skal jo egentlig ganske mye til for å få "ikke bestått" på en eksamen, men ja. Du må nok ta opp denne eksamenen og vente ett år for å komme på en eventuell høyskole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå