Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt mobilt bredbånd, men opplever at tilkoblingen detter ut i korte perioder. Det er alt fra 5 sekunder til opp til et minutt, og det er veldig irriterende. Har hatt mobilt bredbånd fra samme leverandør før, uten dette problemet.

Er det slikt man bare må regne med, eller vil det hjelpe å klage? Er det i det hele tatt noe leverandøren kan gjøre med det? Det er ikke noe i veien med dekningen her (det burde i alle fall ikke være det), så det er nok ikke det som er problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det hjelper å klage. Som regel opplever jeg at mobilt bredbånd-supporten kan fikse problemet, det kan være et teknisk problem som den tekniske avdelingen kan se spesifikt på. Nei, det skal ikke være slik, ihvertfall ikke hos leverandøren jeg jobber for.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...