AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Har bestilt mobilt bredbånd, men opplever at tilkoblingen detter ut i korte perioder. Det er alt fra 5 sekunder til opp til et minutt, og det er veldig irriterende. Har hatt mobilt bredbånd fra samme leverandør før, uten dette problemet. Er det slikt man bare må regne med, eller vil det hjelpe å klage? Er det i det hele tatt noe leverandøren kan gjøre med det? Det er ikke noe i veien med dekningen her (det burde i alle fall ikke være det), så det er nok ikke det som er problemet.
Anglofil Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Ja, det hjelper å klage. Som regel opplever jeg at mobilt bredbånd-supporten kan fikse problemet, det kan være et teknisk problem som den tekniske avdelingen kan se spesifikt på. Nei, det skal ikke være slik, ihvertfall ikke hos leverandøren jeg jobber for. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå