pewpew Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Det er en ting jeg lurer på, hvordan overfører man bilder fra PCen til iPhone 4? Jeg tar en del bilder, og vil ha noen av bildene over på iPhonen min, men jeg får det ikke til..? Har prøvd med vanlig overføring slik man gjør når man skal ha bildene over til PC, men det funker ikke. Noen som vet?
Waquin Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Det er en ting jeg lurer på, hvordan overfører man bilder fra PCen til iPhone 4? Jeg tar en del bilder, og vil ha noen av bildene over på iPhonen min, men jeg får det ikke til..? Har prøvd med vanlig overføring slik man gjør når man skal ha bildene over til PC, men det funker ikke. Noen som vet? Du kan opprette en ny mappe (kall den iPhone bilder, eller noe lignende) og kopier inn alle bilder du ønsker å ha på mobilen. Koble deretter iPhonen til dataen (på iTunes). Hvis du trykker på selve ikonet for iPhonen (når den er tilkoblet på iTunes, ser du at du har flere menyvalg (øverst på linja) - trykk på "Bilde-" knappen: Velg mappen du opprettet og synkroniser. Håper det var forståelig?
pewpew Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2012 Du kan opprette en ny mappe (kall den iPhone bilder, eller noe lignende) og kopier inn alle bilder du ønsker å ha på mobilen. Koble deretter iPhonen til dataen (på iTunes). Hvis du trykker på selve ikonet for iPhonen (når den er tilkoblet på iTunes, ser du at du har flere menyvalg (øverst på linja) - trykk på "Bilde-" knappen: Velg mappen du opprettet og synkroniser. Håper det var forståelig? Aah, forstår! Tusen takk
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #4 Skrevet 15. november 2012 Her kan du lese om en annen måte å gjøre det på: http://y-hvordan.com...-iphone-til-pc/ Anonym poster: be19a940bdfc8414cf087cebebfa3202
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå