-lykke- Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 I morgen blir forberedelsesdelen lagt ut på udir.no. Hadde vært fint å kunne diskutere litt med andre som og skal opp Håper noen hopper på tråden!
Benjamin. Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Ser det begynner å bli sent, men det hadde vært greit å få noen andre sine meninger også. Ut i fra forberedelsesdelen så er det rimelig tydelig hva morgendagens oppgave vil dreie seg om. Kvalitetssykler. Markedet er økende, både i volum og salgskroner, men noen eksakte tall har jeg ikke kommet frem til. En av oppgavene vil høyst sannsynlig også dreie seg om konfliktløsing eller en annen form for personalpolitikk. Jeg tror også at det er stor sannsynlighet for at vi må skrive om strategier (vekst-, konkurranse- og integrasjon), samt Produkt (merkevarebygging) og Påvirkning (markedskommunikasjon) Kanskje det også kommer en oppgave om å forklare en av disse sykkelbedriftenes posisjon i markedet eller å benytte informasjonen vi har hentet inn om sykkelmarkedet på en annen måte.. Dette er i alle fall mine tanker angående morgendagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå