Gå til innhold

Ble såret på sukker, frekke mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en sukkerprofil. Da jeg var 17 år ble jeg påkjørt og skadet i en ulykke, endte i rullestol og store smerter i flere år, ble ikke bra igjen før jeg var rundt 23. Nå er jeg 25 og har sakte og sikkert trent meg opp til en normal hverdag. Høsten 2013 er jeg så heldig at jeg i regi av NAV skal begynne på skole, VGS, etter vgs er planen å studere. Jeg vet jeg har liten fremgang til å være 25, jeg bor enda hjemme. Skal spare penger og flytte på hybel neste sommer, nå skal jeg bare bruke et siste år på mer opptrening, og litt arbeid i regi av NAV det også, slik at jeg lettre kommer meg på bena. Jeg er stolt over min fremgang..

Har en datingprofil på sukker. En fyr jeg fortalte om meg selv til, at jeg ikke en gang har VGS pga en ulykke, sa at "tror ikke vi har mer å skrives om, vil ha noen på mitt nivå, latskap er ikke min greie, sorry"

Han virket så hyggelig.. :(

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

rasshøl :( bare vær glad du slipper å ha noe mer med ham å gjøre. han fortjener deg ikke.

• Liker 22
Gjest Purelove
Skrevet

Han virket så hyggelig??

Du kjenner jo deg selv best, du er ikke lat? Du fikk ikke fullføre vgs pga ulykken? Hvorfor lar du en sån person såre deg? who cares? du vet jo hvem du er og hva du kan? Det han sier må jo bety 0? ;)

Ikke vær lei deg nå, get over it :klemmer:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

HANS tap!

• Liker 9
Skrevet

Du må ikke ta deg nær av hva menn sier på "sukker.no", altså.

Du kommer nok til å finne en mann som forstår hva du har vært gjennom, og som respekterer dine valg i livet, bare vent og se! :jepp:

• Liker 4
Gjest Søgni
Skrevet

Håper du ikke bryr deg om den kommentaren, det virker ikke som han er så mye å samle på uansett, når han skrev det der... Enn å få seg til å si noe sånt. Lurer på hvilket "nivå" han mener å befinne seg på...

• Liker 7
Skrevet

Skjønner at den ikke er noe hyggelig.

Minner meg litt om en jeg var på flørten med når jeg var 17. Han ville ikke noe mer fordi han var 4 år eldre og kunne gå på byen og slikt, og det kunne jo ikke jeg så vi passa ikke sammen.

Jaja tenkte jeg. 6 mnd senere er jeg jo gammel nok og treffer han på byen. Hvem ringte meg dagen etter og ville på date tror du? :fnise:

Ble ingen date på han fra min side ihvertfall ;)

• Liker 2
Gjest "gjest"
Skrevet

Vel, noen vil ha folk på sitt utdanningsnivå og andre vil ha folk på sitt utseende nivå....

Intet av det er galt, men det handler jo om hvordan vi signaliserer de her "verdiene"..

• Liker 2
Skrevet

Har en datingprofil på sukker. En fyr jeg fortalte om meg selv til, at jeg ikke en gang har VGS pga en ulykke, sa at "tror ikke vi har mer å skrives om, vil ha noen på mitt nivå, latskap er ikke min greie, sorry"

Han har jo rett i at dere ikke har noe mer å skrives om. Du vil vel ha noen på ditt nivå - og fordomsfulle idioter er ikke din greie. Eller?

Jeg synes du høres ut som ei kjempetøff dame som har gjort det beste ut av en vanskelig situasjon. Du har ikke liten fremgang til å være 25, du har jo hatt kjempestor fremgang fra du var 17 og frem til nå. Beundrer deg masse, jeg. :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må skrive dette som anonym for jeg det er litt frekt det jeg skal si, men. Hva i alle navn og dager gjør du på sukker hvis du ikke tåler det? Sorry, men det er masse rare folk der ute, og dessverre så må man nesten forvente at folk er dønn ærlig (i deres mening) innimellom. Skjønner jo at det ikke er noe kult, men fjern profilen din eller kom deg over det:)

En sånn mann er jo ikke noe å tenke to ganger over.

• Liker 2
Gjest Søgni
Skrevet

Jeg må skrive dette som anonym for jeg det er litt frekt det jeg skal si, men. Hva i alle navn og dager gjør du på sukker hvis du ikke tåler det? Sorry, men det er masse rare folk der ute, og dessverre så må man nesten forvente at folk er dønn ærlig (i deres mening) innimellom. Skjønner jo at det ikke er noe kult, men fjern profilen din eller kom deg over det:)

En sånn mann er jo ikke noe å tenke to ganger over.

Ærlighet er greit, for all del. Men enkelte temaer er sårere enn andre å få negative bemerkninger om, og enkelte utsagn kan etter min mening ikke kamufleres under fanen "ærlighet", når det heller vitner om dårlig dannelse og en ubrukelig personlighet. Jeg skjønner godt at TS reagerte på dette, men jeg mener også at hun ikke skal tenke noe mer på det, siden det han skrev sier mest om han.

• Liker 7
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

du burde skrive "det går ikke ann å synke lenger ned enn deg på. beklager"

Endret av Nuppdupp
Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Du får svare at du er helt enig i at han bør finne seg noen på sitt nivå, slike dumme utsagn hever du deg over.

Og forresten så synes jeg at det er kjempebra at du har kommet deg såpass etter en ulykke med det utfallet. Det krever det respekt av.

• Liker 3
Skrevet

Har en sukkerprofil. Da jeg var 17 år ble jeg påkjørt og skadet i en ulykke, endte i rullestol og store smerter i flere år, ble ikke bra igjen før jeg var rundt 23. Nå er jeg 25 og har sakte og sikkert trent meg opp til en normal hverdag. Høsten 2013 er jeg så heldig at jeg i regi av NAV skal begynne på skole, VGS, etter vgs er planen å studere. Jeg vet jeg har liten fremgang til å være 25, jeg bor enda hjemme. Skal spare penger og flytte på hybel neste sommer, nå skal jeg bare bruke et siste år på mer opptrening, og litt arbeid i regi av NAV det også, slik at jeg lettre kommer meg på bena. Jeg er stolt over min fremgang..

Du har klart å overvinne flere hindre enn andre kanskje får i løpet av hele livet. Det må du ta til deg, du er garantert sterkere enn de aller fleste! En patetisk kar - som trolig hadde hoppet utenfor en bru av halvparten av motstanden du har fått, må du jo ikke bruke en halv kalori på.

Legg på et punkt til på målene dine - lær deg å ikke bry deg en dritt om hva patetiske idioter måtte mene om deg/dine.

Masse lykke med målene dine og skolen :kose:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

...og fortalte du han i det hele tatt grunnen til det? Virker ikke slik siden han skyldte på 'latskap'. Da skjønner jeg ikke at du er så fornærmet...

Hadde en gutt sagt til meg at han i løpet av sine 25 år fortsatt bor hjemme og ikke har fullført VGS så hadde jeg avvist han ganske så kjapt. Hadde jeg dog visst at det var pga en ulykke, hadde jeg vært litt mer forståelsesfull, men ikke sikkert at jeg hadde datet han for det om. Det spørs på mange andre faktorer. Men jeg hadde aldri stemplet han som 'lat'.

Gjest sardintroll
Skrevet

Uff, dette var leit å høre. Det er noen ganger man bare får lyst til å smette gjennom skjermen og gi den på andre siden en på kjeften. :(

Gjest Anna.S
Skrevet (endret)

Først så vil jeg gi deg en stoooor :klemmer:

Jeg vet at dette er slike ting man skal heve seg over og ikke bry seg om, men jeg vet at det er vanskelig.

Vi lever i ett samfunn hvor mange kategoriserer hverandre ut i fra hva de jobber med og om de leier eller eier. Når man da ikke jobber eller eier bolig i voksen alder, så blir det sårt, hver eneste gang.

Jeg er 35 år og leier sammen med broren min og jeg er sykmeldt. De automatiske tankene folk får da er at jeg er lat, og at jeg ikke har en verdi. De tar seg til og med ikke tid til å spørre om hvorfor, slik som han her heller ikke gjorde med deg. Han dømte deg på grunn av de automatiske tankene han fikk i sitt hodet. Det er hans problem ikke ditt.

Vær glad for at han viste hva som er viktig for han så tidlig og så skal du se at det dukker opp en mann som ser DEG og ikke hva du har gjort eller hva du eier. Han vil være verdt å bruke tid på også.

Dobbelt :klemmer: fra meg til deg.

Endret av Anna.S
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ærlighet er greit, for all del. Men enkelte temaer er sårere enn andre å få negative bemerkninger om, og enkelte utsagn kan etter min mening ikke kamufleres under fanen "ærlighet", når det heller vitner om dårlig dannelse og en ubrukelig personlighet. Jeg skjønner godt at TS reagerte på dette, men jeg mener også at hun ikke skal tenke noe mer på det, siden det han skrev sier mest om han.

Hadde du, Søgni, ment det samme og vært like forståelsesfull hvis TS var en mann? ;)

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Hadde du, Søgni, ment det samme og vært like forståelsesfull hvis TS var en mann? ;)

Øh.Ja?

(...og der røk håpet om at denne tråden i motsetning til alle andre tråder på singelforumet ikke skulle bli en kjønnskamp/menn vs. kvinner-tråd, går jeg ut fra). Det er selvfølgelig individet-trådstarteren jeg sympatiserer med her, ikke et kjønn. Hadde rollene vært motsatt, hadde jeg ment akkurat det samme. Og det tipper jeg gjelder de fleste som har svart. Det er forresten ikke som om denne fyren er selve representanten for gruppen "menn".

TS har hatt mye motgang, og likevel kommet seg langt, noe som er imponerende. Det er ingen som fortjener stempelet "lat" da, og antydninger om å være på et lavere nivå. Uansett kjønn.

• Liker 5
Skrevet (endret)

"tror ikke vi har mer å skrives om, vil ha noen på mitt nivå, latskap er ikke min greie, sorry"

Om han hadde hatt et høyt nivå personlighetsmessig og ellers så hadde han skrevet høflig og hyggelig og ikke som en fresende tosk. Slik kjapp dømming pluss oppførsel er ikke attraktivt. Man snakker ikke til folk på denne måten, uansett nivå eller hva man ønsker.

Endret av SkiZy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...