AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg elsker å hoppe på trampolinen, spille spill, hoppe strikk/tau, drive med fotball, volleyball, håndball, badminton - ja, det meste! Dette i en alder av 22 år. Gjør dette sammen med mine nieser og to søsken som jeg sitter barnevakt for i ny og ne. Gjør det ikke bare for å bliddgjøre dem og få et godt forhold til dem, men synes oppriktig det er like gøy fortsatt som da jeg var liten. Er det andre som også har holdt på den barnslige siden?
Binta Ba Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Jepp! Er i slutten av 20-åra, storgleder meg til jentungen blir litt eldre og jeg har unnskyldninger for all slags lek..slik mamman min gjorde med meg og mine venner;) Nå har hun begynt å få interesse for å sparke ball, og jeg og gubben storkoser oss.
Vera Vinge Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Jeg elsker også å drive med sånne ting, og jeg er noen år eldre enn deg. Bortsett fra brettspilling, blir det ikke så ofte jeg gjør disse tingene lenger. Nå har jeg endelig produsert et avkom da, så jeg vil forhåpentligvis ha en god unnskyldning til å drive med slikt i årene som kommer. (Bortsett fra trampolinehopping antakeligvis, fordi slik styggedom kommer aldri i min hage. )
Redbull Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Yes Tantebarnet mitt spør meg ofte hvorfor jeg er så barnslig. Å ikke være barnslig er kjedelig 2
Gjest foremma Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg er! Kommer egentlig fra en kjempesnobbete familie der middagspraten er utrolig tørr og kjedelig i familieselskaper, da sitter jeg heller med barnebordet, og jeg er 23 år ... Endret 23. mai 2012 av foremma
Gjest Offensive Pie Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Jeg tror vi alle er det, innerst inne
la Flaca Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Legg til skateboard og råkjøring med atv, så har du meg. Nærmer meg 40. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er 23 år, etterhvert har de fleste venninnene mine fått barn, og vi digger å leke med barnas leker! Trampoline, tvspill, barbier, ponnier osv haha!
Cordelia Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er et eneste stort barn på godt og vondt, og kommer nok aldri til å forandre meg på det punktet. Og livet hadde vært utrolig kjedelig uten. Å beholde vanlig ansvarsfølelse og sunn fornuft oppi det hele er selfølgelig en lur ting.
Gjest Candy Pie Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Nå fikk jeg lyst til å ta fram trampolinen igjen Er et pr år siden den har vært framme:P Badminton er jo også kjempe kjekt, kunne til og med lekt boksen går tror jeg, husker hvertfall at jeg ELSKET det for noen år siden ^^ Jeg er også ganske "barnslig" er 19 år
Sulosi Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Kan sitte lenge og kose meg med lego og skulle gjerne hoppet masse i trampolina hadde det ikke vert for at jeg blir så kvalm Finner jeg lego med masse vinduer, dører og taksten tar jeg helt av...visstnok ikke noe gøy i flg ungene
Gjest Maneater? Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 Jeg kunne godt lekt gjemsel og boksen går ennå, jeg Lenge leve barnsligheten!
Binta Ba Skrevet 24. mai 2012 #13 Skrevet 24. mai 2012 Legg til skateboard og råkjøring med atv, så har du meg. Nærmer meg 40. Jeg blir glad i hjerterota når jeg ser folk på over 35år med skateboard. Eldste jeg har sett var en hvithåret kar rundt 55, om jeg skal tippe;) Og: Idag så jeg en kar nærmere 60 på sparkesykkel! Elsk. 2
PelleP Skrevet 24. mai 2012 #14 Skrevet 24. mai 2012 30 år og mener det gøyeste som finnes er faktisk og ha det gøy. Lenge lve leken!
Gjest Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Vet det er folk som er sånn. Altså voksne og ubarnslige. Men slike kjenner jeg ikke så det tenker jeg ikke noe på! Her kan vi finne på både å spille barnslige spill, leke boksen går, dra ut på vannet med ørten gummibåter og leke sjørøvere selv om spennet er fra 19 til godt oppi 30-årene =D
sauen87 Skrevet 25. mai 2012 #18 Skrevet 25. mai 2012 Elsker å leke Samboeren min er enda "verre" enn meg. Han er 28 år, men syns omtrent det er gøyere med lekeland enn hva ungene synes. Han elsker å bade, huske, leke gjemsel, hoppe på trampoline og styre på med ungene... Tror ungene har godt av å se at foreldrene kan leke og ha det gøy også.
Capricorn Skrevet 25. mai 2012 #19 Skrevet 25. mai 2012 Neida, du er ikke alene. Nærmer meg 40 og blir ekstremt barnslig når det er fint vær. Leke med vann og hageslange er topp. Får jeg sprutet på både barn og gamle i familien, er dagen reddet De syns jeg er barnslig, men som regel tar de igjen og jeg ender opp klissvåt......
Gjest gamla Skrevet 25. mai 2012 #20 Skrevet 25. mai 2012 Nei, likte ikke å leke som barn en gang. Er heldigvis blitt litt flinkere med åra, for det må da bare være positivt å leke? Synes det var endel fine tips til aktiviteter i denne tråden faktisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå