Gå til innhold

Ville du flyttet til Haugerud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg leilighet, og ønsker ikke å bo midt i byen. Har kommet over et prosjekt på Haugerud med bra leiligheter til bra pris.

Fordelen med denne adressen/prosjektet slik jeg ser det nå er:

- Nært marka

- Hageflekk + terrasse :D

- Garasje

- SATS like i nærheten (must)

- Banen tar 18 min til Nasjonal = Kortere vei til jobb fra her jeg bor nå som er betegnet som "semi sentralt"

- KLISS NYTT

- Veldig akseptabel pris

Ulempene, tja.. Lett å si siden jeg ikke har vært så mye i området (skal opp å ta en drive trough nå senere i kveld), men:

- Kanskje stor innvandrertetthet? (Uten at det egentlig plager meg vesentlig, da de fleste er ordentlige og fredelige mennesker)

- Rykte for å være et litt utrygt strøk? (men finnes det egentlig helt trygge områder da?)

SÅ FOLKENS! Er det virkelig så ille som ryktet tilsier? Hadde du flyttet hit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg hadde aldri flyttet dit. Dersom SATS og kort vei til national er et must så ville jeg heller satset på Lillestrøm ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

vent litt... har ikke du en helt lik tråd hvor flere har svart?

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet. Et av de største drittstedene i byn

AnonymBruker
Skrevet

Kjempefitn på Haugerud, kort vei til sentrum. Selvfølgelig hadde jeg det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke noe problem med Haugerud, og kunne gjerne flyttet dit :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri i verden. Jeg trives alt for godt her på Torshov, og dersom jeg skal flytte vil det bli ennå nærmere sentrum - gjerne St. Hanshaugen.

Skrevet

Jeg hadde fint kunne bodd på Haugerud, litt avhengig av hvor på Haugerud. Alle punktene som du lister opp er gode argumenter for å bo der, også har du i tillegg Tveita senteret et steinkast unna hvor du har absolutt alt du trenger. Å ha marka rett utenfor døra i tillegg til SATS, er helt fantastisk. Har selv bodd på Oppsal og stortrivdes. Var godt "innvandret", men det er det nå uansett på østkanten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...