AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg holdder på å gå ned i vekt, men er ikke særlig glad i trening. Har holdt meg på 1500 kcal i et par uker nå, og begynner å bli vant med det nye kostholdet. Tenkte jeg kunne prøve å rocke 4-5 dager i uka. Noen som har erfaring med effekten av dette? Nå snakker jeg om en slik tung rockering. Har det noe å si på magen? Blir den mindre, flatere? Brenner du mye kalorier? Er det god trening? Er ganske ny på dette, så om noen her har erfaring, så hadde jg satt veldig pris på respons! Skal også til Syden om 4 uker, så hadde vært litt greit om jeg hadde fått litt mindre mage/ gått ned i vekt til da. Går ned 0,5 - 1 kg i uka. Om det skulle ha noe å si så er jeg 10 - 15 kg for tung.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kjente at magemusklene jobbet når jeg brukte min... Men om det virker på å gå ned eller ikke vet jeg ikke. Jeg gikk lei før jeg kunne fått noe resultat.. Men jeg leste masse på forhånd og fant ut at du må rocke begge veier! Jeg forstår det ut i fra at du får sykt vondt på kun en side hvis du kun rocker en vei, men det var vist folk som hadde opplevd at kjærlighetshåndtakene ble ugjevne også :gjeiper: Du får opp pulsen i alle fall da! Og man blir litt sliten
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Jeg brukte min mye før, men nå er jeg skikkelig lei av den! Jeg synes det blir veldig statisk, siden man står i ganske lik posisjon hele tida..
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Virker meget så bra!! gjør det mens jeg ser serie.
karella Skrevet 24. mai 2012 #6 Skrevet 24. mai 2012 Jeg merker at jeg blir litt støl hvis jeg bruker den mye og lenge nok. Minst 15 min hver vei. Men da må du bruke kroppen sånn at rockeringen får god fart. Jeg gjør det også i stuen mens jeg ser på tv, men jeg pleier å gjøre masse spentshopp, utfall osv først så rockering, så vips har jeg trent i 40-50 min.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 den funker for meg :D har fått strammere mage osv, men jeg får jo blåmerker av den!! men jeg lider meg igjennom for jeg ser forskjell jeg har den letteste av den "heavey" roken.. jeg rokker mer den ene veien en den andre :S
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Men jeg leste masse på forhånd og fant ut at du må rocke begge veier! Jeg forstår det ut i fra at du får sykt vondt på kun en side hvis du kun rocker en vei, men det var vist folk som hadde opplevd at kjærlighetshåndtakene ble ugjevne også :gjeiper: Hahaha, dette er jo helt feil! Det er umulig å punktslanke kroppen, og man blir definitivt ikke mindre på partier av kroppen som får hardere medfart! Hvis det var tilfellet hadde vi jo stått til vi fikk blåmerker på lovehandlesene alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå