AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Inspirert av et spørsmål i "Spør en bruker", som dessverre ble flytta til snikk-snakk og stengt for AB Sammenligne KGere med film eller tvkarakterer og fortell gjerne hvorfor de minner deg om akkurat den karakteren. Du er en KGer, så du kan godt fortelle hvem du selv minner mest om hvis du vil 2
Aldrisur Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Noz minner meg om en (ikke så veldig rik) Pippi Langstrømpe. Snill, litt smågal, litt frekk og veldig direkte i sin tale, og så er hun utrolig omtenksom, hjertegod og inkluderende overfor andre mennesker. I tillegg tror jeg hun er eventyrlysten og har evnen til å gjøre det hun selv vil og stå for egne meninger. Noz skulle ha bodd i en rosa Villa Villekulla, med plass til alle vennene sin helt og egne sjiraff i hagen. (Og jeg skal ikke ha noe av at det kommer en bitter AB inn her og sier at dette er smisk - for det er det ikke) 3
Gjest Bud Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Åhå!! Aldrisur minner meg så om Carsten Byhring!!! Småfeit (les trill rund), alltid blid, når sinnet presser på så svelger du det og sitter og skjelver istedetfor å skrike 1
Alvina Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Dette er snilt ment men Aldrisur og Havbris minner meg om oprah winfrey. Betty boop minner meg om susan saradon. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Det har blitt skrevet før, men norah minner om Lisa Simpson. Bestemt, opptatt av likestilling, engasjert, god til å debattere, kul og bittebittelittegrann selvhøytidelig i blant, men på en sjarmerende måte 3
Aldrisur Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Åhå!! Aldrisur minner meg så om Carsten Byhring!!! Småfeit (les trill rund), alltid blid, når sinnet presser på så svelger du det og sitter og skjelver istedetfor å skrike Pluss til deg! Stemmer det Bud! Jeg ligner veldig på Carsten Byhring :gjeiper: I tillegg har jeg ikke hals, er veldig gul i huden hud og går truseløs rundt i Oslo. Med andre ord, lett å legge merke til i bygatene. 3
Aldrisur Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Dette er snilt ment men Aldrisur og Havbris minner meg om oprah winfrey. Betty boop minner meg om susan saradon. Det tar jeg som et kompliment Alvina.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Alle som driver med hets mot AB/aldri skjønner at AB-funksjonen ikke alltid blir brukt til å være jævlig og at ikke alle AB er samme bruker minner meg om Teletubbier. De soser rundt og gjentar seg selv uten mål og mening. 6
Gjest Raindrops Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Alle som driver med hets mot AB/aldri skjønner at AB-funksjonen ikke alltid blir brukt til å være jævlig og at ikke alle AB er samme bruker minner meg om Teletubbier. De soser rundt og gjentar seg selv uten mål og mening. Haha, herlig! 1
Gjest NozMonster Skrevet 23. mai 2012 #11 Skrevet 23. mai 2012 Noz minner meg om en (ikke så veldig rik) Pippi Langstrømpe. Snill, litt smågal, litt frekk og veldig direkte i sin tale, og så er hun utrolig omtenksom, hjertegod og inkluderende overfor andre mennesker. I tillegg tror jeg hun er eventyrlysten og har evnen til å gjøre det hun selv vil og stå for egne meninger. Noz skulle ha bodd i en rosa Villa Villekulla, med plass til alle vennene sin helt og egne sjiraff i hagen. (Og jeg skal ikke ha noe av at det kommer en bitter AB inn her og sier at dette er smisk - for det er det ikke) heheheee... nå fikk jeg meg en god latter samtidig som jeg fikk et par titalls tårer i øyekroken! Jeg synes du skal være Annika aldrisur 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #12 Skrevet 23. mai 2012 Jeg hadde tenkt å skrive hvilken karakter moddene minner meg om, men jeg tror jeg gjør lurest i å holde kjeft... 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #13 Skrevet 23. mai 2012 Alle som driver med hets mot AB/aldri skjønner at AB-funksjonen ikke alltid blir brukt til å være jævlig og at ikke alle AB er samme bruker minner meg om Teletubbier. De soser rundt og gjentar seg selv uten mål og mening. Da vil jeg gjerne være den lilla. Lilla er en kult farge.
Gjest Kyklopen Skrevet 23. mai 2012 #14 Skrevet 23. mai 2012 Alle som driver med hets mot AB/aldri skjønner at AB-funksjonen ikke alltid blir brukt til å være jævlig og at ikke alle AB er samme bruker minner meg om Teletubbier. De soser rundt og gjentar seg selv uten mål og mening. eh-oh! eh-oh! wweeee ( http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450746&st=2420&p=11015336&#entry11015336 ) 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #15 Skrevet 23. mai 2012 Kan dere ikke la være å avspore tråden med krangling om AB- funksjonen. Vær så snill 3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 23. mai 2012 #16 Skrevet 23. mai 2012 Alle som driver med hets mot AB/aldri skjønner at AB-funksjonen ikke alltid blir brukt til å være jævlig og at ikke alle AB er samme bruker minner meg om Teletubbier. De soser rundt og gjentar seg selv uten mål og mening. Det var et lite spark bak til AB. Fordi mitt første møte med AB'er var mindre imponerende. Og det skal derfor litt til for at jeg tar en AB seriøst i fjasetråder som denne. Men AB-funksjonen er gull i litt mer private tråder. Men å være en Teletubbi er jo kult 1
Pene sko... Skrevet 23. mai 2012 #17 Skrevet 23. mai 2012 Yme - Hovedpersonen fra Fear and loathing in Las Vegas. Aner ikke hvorfor, det var bare den første tanken som slo meg. Bud - Bud Spencer selvsagt. I ren kroppsbygning vil jeg driste meg til å si Jason. Hahaha! Katten - En blanding av Ian Fleming's James Bond og Tyler Durden. Heller kanskje mest mot Tyler Durden. Maria_marihøne - Marge Simpson. Bandit - Robert Redford. Wildthing - En blanding av Clint Eastwood fra sine kjente westernfilmer og et hint av Marlon Brando fra The wild one.
Aldrisur Skrevet 23. mai 2012 #18 Skrevet 23. mai 2012 Pene sko minner meg om filmens ubestridte danseløve - Fred Astaire!
Gjest Bud Skrevet 24. mai 2012 #19 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Legger ut forklarende bilder istedet jeg Ikke bli fornærmet nå... Flair Pene_sko WildThing Bændit Guantanamo_P NozMonsteret KoseMose Piper Caramela Bella111 Bud - Bud Spencer selvsagt. I ren kroppsbygning vil jeg driste meg til å si Jason. Hahaha! Jason..? Endret 24. mai 2012 av Bud 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå