Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Jeg går på yasmin p-piller og har etter endt pille brett utsatt mensen noen dager. (dvs. at jeg har noen piller igjen på et brett) Nå ønsker jeg igjen å utsette mensen litt, kan jeg da bruke det brettet hvor jeg har noen piller igjen på, eller må jeg ta et helt nytt brett? Håper noen kan svare meg, for det blir jo veldig uøkonomisk å ikke bruke opp brettene... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Det er bare en farge på pillene, ikke sant? Husker ikke helt, og gidder ikke åpne et nytt brett bare for å se... Men i hvertfall - hvis alle pillene har samme farge, kan du fortsette med samme brett som sist.
Cinnamon Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Jeg vil tro du kan bruke det brettet du har igjen fra sist. Yasmin er jo en monofase-pille der alle pillene har likt hormoninnhold, og da spiller det ingen rolle om du utsetter mensen med pille nr 3 eller nr 16.
Gjest Starya Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Jeg tygger i ett, og tar mensen når det passer meg (på slutten av ett av brettene).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå