AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hei! Tenker jeg tar på meg en mørk olashorts med høyt liv til helgen. Men den løstsittende bluse nedi. Blusen blir trolig helt sort, om jeg ikke finner en jeg bare mååå ha i morgen. Så - hva syns dere? Skal jeg ha solbrun eller sort nylonstrømpe under shortsen? Det er uaktuelt å gå uten strømper.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 har aldri forstått meg på tights under shorts moten.. syntes det ser helt idiotisk ut.. bruk heller ett sexy skjørt og stayups ;-) 1
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Solbrun strømpebukse er sommerlig mens en svart blir mer sofistikert når overdelen er svart syns jeg. Så da spørs det hva du vil være.
Gjest Solsmil Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 For all del; ikke bruk en gjennomsiktig, brun strømpebukse som er mørkere enn huden din. Det ser bare forferdelig stygt ut. Du må finne en som er samme farge, altså ikke solbrun hvis huden din ikke er det.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Ikke strømpebukse inger shorts i det hele tatt! Ser bare rart ut. 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Takk til de som har svart på spørsmålet! Jeg skal gå på strømpebukse-jakt i morgen, prøve å finne en naturlig solbrun farge. Er nok ellers litt mer sort-nylonstrømpe-type, på jobb i hvert fall - men nå skal jeg jo tross alt ut med jentene!
Wonders Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 solbrun, ser ryddig og stilrent ut. Det er sommer og varmt, så sort blir hardt og kan virke merkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Jeg velger å si hudfarget lettstrømpebukse. Du må for all del ikke kjøpe en solbrun visst du ikke er solbrun. Kjøp en som passer hudfargen din på armer og i ansikt, helst uten glans. Den skal være så usynlig som mulig. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #11 Skrevet 25. mai 2012 Solbrun strømpebukse er så stygt at det burde vært forbudt. Gå for champagne eller lignende. 2
Gjest navnelapp Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 Eg likar å bruke "off-black". Det blir ikkje så hardt som svart, men gir beina flott kontur og form.
heidiheidiheidi Skrevet 27. mai 2012 #13 Skrevet 27. mai 2012 Solbrun siden det er sommer Hei! Tenker jeg tar på meg en mørk olashorts med høyt liv til helgen. Men den løstsittende bluse nedi. Blusen blir trolig helt sort, om jeg ikke finner en jeg bare mååå ha i morgen. Så - hva syns dere? Skal jeg ha solbrun eller sort nylonstrømpe under shortsen? Det er uaktuelt å gå uten strømper.
Glynis Skrevet 27. mai 2012 #14 Skrevet 27. mai 2012 Hvis du ikke er solbrun så ikke bruk solbrun. Det ser rart ut med brune bein og hvite armer.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2012 #15 Skrevet 27. mai 2012 Jeg synes solbrun strømpis er litt harry, jeg. Så mitt svar blir enten svart eller ingen :-) 2
strwberry Skrevet 28. mai 2012 #16 Skrevet 28. mai 2012 Syns solbrun strømpebukse er små tacky. Bar eller sort syns jeg..
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #17 Skrevet 30. mai 2012 Tacky... Det er da bedre med et par diskre sommerstrømpebukser enn ingenting, hvis en ikke har noen farge synes jeg
bluesea Skrevet 1. juni 2012 #18 Skrevet 1. juni 2012 Hudfarget strømpebukse, dvs ikke solbrun. Det finnes mange nyanser av lyse strømpebukser som ikke er solbrune. Bare se på bildene av Kate Middelton. Jeg bruker hudfargede strømpebukser både til shorts og kjole. Mange jenter kvier seg for det, men strømpebuksene har utviklet seg både med hensyn til komfort og eleganse i forhold til de bestemødre gikk med!
pinar Skrevet 1. juni 2012 #19 Skrevet 1. juni 2012 Jeg syns egentlig at om man ikke kan ha bare bein under shorts så er det for kaldt for shorts. 1
Zoë Castillo Skrevet 1. juni 2012 #20 Skrevet 1. juni 2012 Jeg bruker hudfarga strømpebukser uansett hvor varmt der er på byen, for jeg liker ikke huden på beina mine. Så lenge fargen matcher hudtonen så er det ingen som merker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå