Gjest linsina Skrevet 23. mai 2012 #21 Skrevet 23. mai 2012 Er det det fjortisene gjør nå? Mobber hverandre for at de ikke er brune nok? Happy hudkreft Tøff i trynet du Kan formidle deg at jeg slettes ikke er noen fjortis. Jeg er frisør og har en bra jobb i Oslo.
Gjest linsina Skrevet 23. mai 2012 #22 Skrevet 23. mai 2012 Dette er faktisk det dummeste jeg har lest på lenge. Gratulerer. Så gøy for deg da
encore Skrevet 23. mai 2012 #23 Skrevet 23. mai 2012 Tøff i trynet du Kan formidle deg at jeg slettes ikke er noen fjortis. Jeg er frisør og har en bra jobb i Oslo. Om det hjelper, så klipper jeg meg helst hos bleke frisører De har litt mer edge!! 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #24 Skrevet 23. mai 2012 Prøvd sololje og alt annet Ingenting fungerer! Jeg føler bare et behov for å være brun, når det er et så stort press på det i hverdagen min. Fashionistaen: Det de menneskene der har gjort er å overdrive med dosene! Jeg kommer til å bruke doser som er under anbefalt for å prøve å unngå bivirkningene Desverre så vet man ingenting om åssen bivirkningene blir over tid. Selv om du tar anbefalt dose, så er det jo ikke å stikke under en stol at dette stoffet er så nytt at man vet lite om hva slags effekt det har på kroppen om 15-20år. Akkurat som med anabole steroider. Alle brukte det, men det var først etter mange år senere man oppdaget at det kunne gi hjerteproblemer. Mange som har brukt det i lang tid har fått hjerteinnfarkt f.eks. Jeg skjønner ikke at folk tør å gamble med helsa si på denne måten. Skjønner at du ønsker å bli brun. Men det finnes bedre måter å få det til på. Du må bare gjøre research på solprodukter og sole deg på vanlig måte. 2
Gjest mew12 Skrevet 23. mai 2012 #25 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har gått på melanotan. Ikke sprøyten da, men nesesprayen. Denne er ikke så strek som sprøytene (har ikke prøvd de), men den funker som bare det! Jeg ble solbrent uansett om jeg brukte faktor 20 og 25 omtrent. Utrolig slitsomt og ikke minst vondt!! Da jeg var i karibien i fjor når jeg prøvde dette for første gang, ble jeg ikke solbrent en eneste gang. Kun brun:D Så for meg funker det som bare rakkern. Heller det enn å gå solbrent en hel sommer...
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #26 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har gått på melanotan. Ikke sprøyten da, men nesesprayen. Denne er ikke så strek som sprøytene (har ikke prøvd de), men den funker som bare det! Jeg ble solbrent uansett om jeg brukte faktor 20 og 25 omtrent. Utrolig slitsomt og ikke minst vondt!! Da jeg var i karibien i fjor når jeg prøvde dette for første gang, ble jeg ikke solbrent en eneste gang. Kun brun:D Så for meg funker det som bare rakkern. Heller det enn å gå solbrent en hel sommer... Hvo får man tak i denne?
Gjest linsina Skrevet 23. mai 2012 #27 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har gått på melanotan. Ikke sprøyten da, men nesesprayen. Denne er ikke så strek som sprøytene (har ikke prøvd de), men den funker som bare det! Jeg ble solbrent uansett om jeg brukte faktor 20 og 25 omtrent. Utrolig slitsomt og ikke minst vondt!! Da jeg var i karibien i fjor når jeg prøvde dette for første gang, ble jeg ikke solbrent en eneste gang. Kun brun:D Så for meg funker det som bare rakkern. Heller det enn å gå solbrent en hel sommer... Hørt at den bare er for å vedlikeholde fargen du får etter bruk av melanotan med sprøyte? Har du naturlig lys hud og aldri blir brun? For om det er tilfellet, skal jeg absolutt prøve nesespray istedet!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #28 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har gått på melanotan. Ikke sprøyten da, men nesesprayen. Denne er ikke så strek som sprøytene (har ikke prøvd de), men den funker som bare det! Jeg ble solbrent uansett om jeg brukte faktor 20 og 25 omtrent. Utrolig slitsomt og ikke minst vondt!! Da jeg var i karibien i fjor når jeg prøvde dette for første gang, ble jeg ikke solbrent en eneste gang. Kun brun:D Så for meg funker det som bare rakkern. Heller det enn å gå solbrent en hel sommer... Fikk du noen bivirkninger?
Gjest mew12 Skrevet 23. mai 2012 #29 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er naturlig lys i huden ja! En pest og plage om sommeren før, men men denne nesesprayen får jeg en fin og naturlig farge. Ikke noe oransje i det hele tatt.. Mer gyllen og fin. Sist jeg gikk på den solte jeg meg bare 3 dager, men hadde fortsatt fin farge! Begynte på ny "kur" i går. Det er sant det med at den er til å vedlikeholde farge, så du får ikke sånn kraftig virkning som med sprøytene, men den fungerer så absolutt!! Jeg har ikke fått en eneste bivirkning utenom to nye føflekker på magen (små, men det må man jo regne med uansett når man soler seg..). Jeg bestiller den hos superbrun.com. Send pm så kan jeg sende dere mailen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå