Gå til innhold

Hvordan bli brun?

Fremhevede innlegg

Gjest linsina
Skrevet

Jeg er veldig mye i solen, men blir aldri brun, bare gyllen. HATER det, det er så stort press på å være brun for tiden at jeg blir helt nervevrak av alt stresset.

Jeg har prøvd betakaroten, ta solarium, ligget mye i solen ute osv.

Vurderer å prøve melanotan, noen som har positive erfaringer med det? Vurdert dette i 2 år nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melanotan funker som bare det.

Bivirkning: Du blir fryktelig kåt

Skrevet

Du kan få varige pigmentflekker så det er jo en risk.

Gjest Vodka
Skrevet

Selvbruning? :)

Ellers finnes det sånne "tan enhancer/accelerator"-kremer med spesielle stoffer som skal få i gang melanin-produksjonen i huden og gjøre at man blir fortere brun, brunere og får mer varig brunfarge. Jeg har kjøpt en sånn krem som jeg venter på å få i posten, jeg vet ikke hvor bra det funker. Men har lest at mange er fornøyd med den.

Melanotan er jo litt risikabelt, er det ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Ta en full bodyscrub engang i blandt for og få bort døde hudceller.

Bruk fuktighetskrem og solkrem.

trener du? i såffal har jeg selv erfart at det hjelper og svette som en foss engang i blandt. føler at mye av dritten i kroppen forsvinner og jeg får en jevnere brunfarge. (mulig dette bare er noe jeg innbiller meg)

Melanotan ville jeg ikke rørt med en pinne engang.

Du får orange håndflater, organge lepper, og stygge pigmentflekker som kanskje aldri forsvinner.

heller blek enn og se ut som en dalmatiner..

Du får også kjøpt DOVE sin bodylotion og ansiktskrem som inneholder brunfarge. etter og brukt den i 2-3 dager jeg ser tan og fin ut :-D

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvbruning? :)

Ellers finnes det sånne "tan enhancer/accelerator"-kremer med spesielle stoffer som skal få i gang melanin-produksjonen i huden og gjøre at man blir fortere brun, brunere og får mer varig brunfarge. Jeg har kjøpt en sånn krem som jeg venter på å få i posten, jeg vet ikke hvor bra det funker. Men har lest at mange er fornøyd med den.

Melanotan er jo litt risikabelt, er det ikke?

Hva slags krem er dette? Har du link? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Betakaroten funker som rakker`n :jepp:

Gjest Vodka
Skrevet (endret)

Hva slags krem er dette? Har du link? :)

De merkene jeg vet om som har det er Elemis, Zhuzh og Gatineau, men det finnes sikkert mange andre merker og. Den jeg har kjøpt er den fra Gatineau (her kjøpte jeg den). Men aner ikke hvor bra de faktisk funker, som sagt. Og man skal bruke de to uker før soling helst, så det er ikke sånn at de funker med en gang.

Endret av Vodka
Skrevet (endret)

Jeg ville definitivt gjort det :) Hallo, noe må man da ofre for en lekker og "jeg-ligner-på-en-reke-som-er-svidd-altfor-lenge-i-panna"-look! :ironi:

Les iaf dette før du begynner på dopet. Høres i grunn også fristende ut med de som har fått noen digre og lekre pigmentflekker på beina, store føflekker i ansiktet og på hele kroppen. Men for all del, om du vil se ut som en grilla dalmatiner, skal ikke jeg stanse deg.

Sånn ærlig talt, jeg skjønner godt at du vil bli brunere, for jeg er litt sånn selv også, at jeg aldri blir "brun nok". Men er det virkelig verdt å stikke en sprøyte med ofte illegalt produsert stoff inni seg som man ikke engang vet bivirkningene av enda, bare for å bli litt tan? For brun blir du i alle fall av stoffet.

Det er en grunn til noen aldri får en ordentlig dyp brunfarge: huden er ikke lagd for det. Selv synes jeg at mange av de jeg vet om som går på stoffet har en ganske kunstig og "ekkel" farge på huden, simpelthen fordi det er en falsk farge og fordi huden deres i utgangspunktet ikke er lagd for å være så brun.

Synes du virkelig at dette er fint?

290465-2-1241637734540-n500.jpg

441858-12-1330858736214-n900.jpg

Og tips for å bli brunere da:

Bruk sololje, helst med faktor

Selvbruning: Jeg synes en som heter "Perfect Blend" er veldig bra. Man kan stille inn hjulet på toppen etter hvor brun man vil bli og huden får en mørk og mer olivenfarga tone enn med mange andre :)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 3
Skrevet

Hm, noen som har en skikkelig storm av en sololje å anbefale? :)

Skrevet

Hm, noen som har en skikkelig storm av en sololje å anbefale? :)

jordnøttolje...

Gjest ¤ Pikekyss ¤
Skrevet

Hva er galt med å bli gyllen? Syns det er kjempepent. Blir gyllen selv og aldri følt at jeg burde være mer "brun". Men nå har jeg blondt hår, noe som jeg syns passer fint til gyllen hud. Uansett er det ikke noe vits i å overdrive solingen heller. Du taper på det på sikt. Bedre å være lys, til nød gyllen en en skrukkete rosin før du passerer 50år.

• Liker 2
Gjest linsina
Skrevet

Prøvd sololje og alt annet ;) Ingenting fungerer!

Jeg føler bare et behov for å være brun, når det er et så stort press på det i hverdagen min.

Fashionistaen:

Det de menneskene der har gjort er å overdrive med dosene! Jeg kommer til å bruke doser som er under anbefalt for å prøve å unngå bivirkningene :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det det fjortisene gjør nå? Mobber hverandre for at de ikke er brune nok? :skratte:

Happy hudkreft :popcorn:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Er det det fjortisene gjør nå? Mobber hverandre for at de ikke er brune nok? :skratte:

Happy hudkreft :popcorn:

Er ikke bare fjortisene skal jeg si deg! Venninna mi og jeg er voksne, hun blir kjempebrun og jeg blir ikke brun. Blir rød og så hvit igjen. Og hun kaller meg fiskebollen hver sommer. Ja, det var morro de første 1000 gangene-_-

Endret av Zakuro
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd sololje og alt annet ;) Ingenting fungerer!

Jeg føler bare et behov for å være brun, når det er et så stort press på det i hverdagen min.

WTF, press på å seut som en skrukkete drue om 20 år? og i verste fall hudkreft.

• Liker 1
Gjest scorpius
Skrevet

Fiskeboller er iallfall sunt, det er ikke hudkreft.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig mye i solen, men blir aldri brun, bare gyllen. HATER det, det er så stort press på å være brun for tiden at jeg blir helt nervevrak av alt stresset.

Jeg har prøvd betakaroten, ta solarium, ligget mye i solen ute osv.

Vurderer å prøve melanotan, noen som har positive erfaringer med det? Vurdert dette i 2 år nå.

Dette er faktisk det dummeste jeg har lest på lenge. Gratulerer.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

simpelthen fordi det er en falsk farge og fordi huden deres i utgangspunktet ikke er lagd for å være så brun.

Det er ikke noe falsk farge involvert. Det er kroppens egne pigmenter som økes.

AnonymBruker
Skrevet

Betakaroten funker som rakker`n :jepp:

Hvilket merke bruker du? Jeg har litt lyst til å prøve, men er litt redd for å ende opp oransj..

Blir aldri brun. Er likblek hele året. Får alltid kommentarer om sommeren om jeg ikke er ute, men jeg er jo det. Hallo..

Det er ikke pga disse teite kommentarene jeg har lyst til å prøve, men fordi det ser så fresht ut med litt farge om sommeren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...