Aelwyn Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Vil du ha en kopi av den? Her er en i str 14, men de har i mange andre str også. Trista!
Gjest Madam Felle Skrevet 1. februar 2004 #2 Skrevet 1. februar 2004 Fint for de som ønsker den smame kjolen, men som ikke har nok penger til orgianlen. Billig var den jo men rosa kan dere ha for min del, blir litt for sukkersøtt for denne tøtta.
Edie Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Nei takk, jeg skal ikke ha en eneste rosa detalj i hele bryllupet..
Peluche Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Sjelden jeg synes brudekjoler er stygge, men denne kvalifiserer til jumboplass av de jeg har sett..!! ROSA???
Aelwyn Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2004 Godt å se at andre ikke har like dårlig smak som henne.
viwi Skrevet 1. februar 2004 #8 Skrevet 1. februar 2004 Godt å se at andre ikke har like dårlig smak som henne. Men det er jo bra egentlig at ikke alle har samme smak. Tenk hvis alle gifta seg i likedan kjole????? DET hadde vært trist det
Peluche Skrevet 1. februar 2004 #9 Skrevet 1. februar 2004 Men det er jo bra egentlig at ikke alle har samme smak. Tenk hvis alle gifta seg i likedan kjole????? DET hadde vært trist det Det skal Trista ha, hun ga blaffen i hva de andre hadde. Det er ikke SÅ langt unna at alle gifter seg i de samme, moten er ganske ensartet i bryllupsmoten- dessverre! Har jo hørt om dem som nærmest har blitt avfeid i brudesalongene når de har tenkt seg kjoler med ermer, f.eks, fordi det er så "ute". Veldig mye stroppeløst med draperingsliv ute og går. Ikke at det i seg selv er galt, men jeg synes moten kunne vært litt mer mangfoldig. Heldigvis kommer det mer stashete kjoler nå... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå