Gå til innhold

Tristas Kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du ha en kopi av den? Her er en i str 14, men de har i mange andre str også. :lol:

Trista!

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

:ler: Fint for de som ønsker den smame kjolen, men som ikke har nok penger til orgianlen. Billig var den jo :wink:

men rosa kan dere ha for min del, blir litt for sukkersøtt for denne tøtta. :ler:

Skrevet

Nei takk, jeg skal ikke ha en eneste rosa detalj i hele bryllupet..

Skrevet

Sjelden jeg synes brudekjoler er stygge, men denne kvalifiserer til jumboplass av de jeg har sett..!! ROSA???

Skrevet
:lol: Godt å se at andre ikke har like dårlig smak som henne. :lol:
Skrevet
:lol: Godt å se at andre ikke har like dårlig smak som henne. :lol:

Men det er jo bra egentlig at ikke alle har samme smak. Tenk hvis alle gifta seg i likedan kjole????? DET hadde vært trist det

Skrevet

Men det er jo bra egentlig at ikke alle har samme smak. Tenk hvis alle gifta seg i likedan kjole????? DET hadde vært trist det

Det skal Trista ha, hun ga blaffen i hva de andre hadde. Det er ikke SÅ langt unna at alle gifter seg i de samme, moten er ganske ensartet i bryllupsmoten- dessverre! Har jo hørt om dem som nærmest har blitt avfeid i brudesalongene når de har tenkt seg kjoler med ermer, f.eks, fordi det er så "ute". Veldig mye stroppeløst med draperingsliv ute og går. Ikke at det i seg selv er galt, men jeg synes moten kunne vært litt mer mangfoldig.

Heldigvis kommer det mer stashete kjoler nå... :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...