AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg ønsker meg en solkrem som ikke er klissete eller gjør huden "hvit".. og en som ikke lukter så sinnsykt da jeg er glad i og bruke andre produkter med lukt. Hva anbefaler du?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Jeg liker Nivea sine, og cosmica. Men krem, ikke spray.
Vulpes Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er også på utkikk etter en tyntflytende solkrem. Er så lei av å gå rundt å være klissete hele dagen! Kanskje sprayer da er det lureste? Får se hva de har på Kiwien nedi her.
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Denne tråden vil jeg følge med på. Lyst å finne en bra solkrem som kan brukes i ansiktet uten at det gjør ansiktet om til en diskokule.
Zzyzx Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Jeg bruker Cosmica spray til kroppen, faktor 30. Den er ganske lett og trekker godt inn. Uparfymert. Gjør ikke huden hvit for den har for det meste kjemiske filtre. Til ansiktet bruker jeg La roche posay Anthelios XL faktor 50 (men det er bare fordi den hadde 50% rabatt den dagen). Jeg blir litt hvit i trynet pga de fysiske filtrene i den, men den funker ellers veldig greit på min hud. Den er forholdsvis lett så jeg blir ikke veldig oljete i t-sonen.
Gjest Jytte Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Ansiktet: Elisabeth Arden 8 hour solfaktor 50 Kroppen: Eucerin spray solfaktor 20
Vulpes Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Kjøpte to solsprayer fra Garnier i dag. En med faktor 10 og en med faktor 30. Den med faktor 10 er herlig! Nesten som å spraye vann på huden, trekker veldig fort inn. Den med faktor 30 er derimot litt tykkere i konsistensen, og mintfarget. Hvis man smører på bare litt for tykt eller gnir for lenge på huden så "baller" kremen seg, om dere skjønner hva jeg mener. Så liker faktor 10-ern bedre i konsistensen, men faktor 30-sprayen er kjekk å ha til utsatte områder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå