AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 søkte på en åpen stilling på manpower og fikk avslag ca 10 dager etter fristen gikk ut. Det er lenge siden jeg har søkt på jobb pga at jeg har drevet eget firma. Siden jeg ikke en gang ble kalt inn til intervju på en åpen søknad , hvor vanskelig tror dere det kommer til å bli å få jobb fremover nå egentlig? Fremdeles håp eller er det veldig negativt når ikke manpower en gang kaller en inn til intervju?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Det er forresten bare andre søknaden jeg sender og den første sendte jeg litt for seint, så mulig jeg prøver å trekke forhastede konklusjoner her, men tja åpen stilling i manpower og ikke en gang til intervju...
Surriball Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Det lønner seg ofte å ringe selskapet du har sendt den åpne søknaden til en uke eller to etter at du sendte den inn og si "hei, jeg har sendt dere en søknad og lurer på om dere har fått tid til å se på den?" Det er alltid lurt å vise at du er veldig interessert i jobben!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå