Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå endelig fått ganske akutt behov å få kalenderboken min over til digital form (siden jeg nesten misten den og er helt bortkommen uten!), så trenger noe som fungerer bra tvers platformer. Har dere lure folk kanskje noen gode forslag?

Det burde fungere både på iPad, Android telefon og ikke minst pc (enten som separat programvare, men gjerne også gjennom nettleseren!). Grei og enkel synkronisering.

Trenger ikke å være noe komplisert, men burde ha mulighet for påminnelser, avtaler, og en enkel gjøremålsliste..

Videoannonse
Annonse
Gjest bazibaz
Skrevet

Google!

Jeg hadde ikke klart meg uten. :sjenert:

Skrevet

Har nå endelig fått ganske akutt behov å få kalenderboken min over til digital form (siden jeg nesten misten den og er helt bortkommen uten!), så trenger noe som fungerer bra tvers platformer. Har dere lure folk kanskje noen gode forslag?

Det burde fungere både på iPad, Android telefon og ikke minst pc (enten som separat programvare, men gjerne også gjennom nettleseren!). Grei og enkel synkronisering.

Trenger ikke å være noe komplisert, men burde ha mulighet for påminnelser, avtaler, og en enkel gjøremålsliste..

evernote har ikke prøvd det selv enda, men det er jo sånn som kan åpnes på alle plattformer.

Skrevet

Har brukt Google i årevis! Og så deler vi kalenderne innad i familien, så har vi full oversikt over aktiviteter og avtaler!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har brukt Google i årevis! Og så deler vi kalenderne innad i familien, så har vi full oversikt over aktiviteter og avtaler!

Laster dere denne ned fra "appbutikken"? Eller fulgte den med telefonen?

Skrevet

Android sin kalender kan synkroniseres med Google. Finnes andre kalenderapps også, men de har jeg ikke testet ut siden jeg er fornøyd med den som er.

Skrevet

Jorte.

Denne synker både google sin kalender hvis du bruker den på nett og eventuelle innstillinger lokalt på telefon. Kan også sett opp Widget på forsiden. Min hvis alltid en uke fram i tid fra i dag. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...