Gå til innhold

Forby pelsoppdrett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et forslag om å forby Sveriges pelsdyroppdrett skal opp i Riksdagen om få måneder, og pelsdyrene i vårt naboland trenger VÅR hjelp for at dette forhåpentligvis skal bli en realitet. Förbundet Djurens Rätt har laget en underskriftskampanje som skal overleveres politikerne så snart man har nådd hele 100.000 underskrifter. De har nå bedt om hjelp fra dyrevenner i Norge til å protestere, og over 15.000 personer har signert hittil!

http://www.djurensratt.se/interactive/prot...tlist.asp?id=11

:wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva betyr ort? :oops: Vi må fylle det ut i underskriftskampanjen og jeg vet ikke hva det betyr? Føler meg litt dum nå.. :oops: :oops: :oops:

Skrev stedet jeg bor jeg, og det ser ut som om det gikk bra... men ble grusomt nyskjerrig på hva det betyr.. liker ikke å ikke vite noe jeg tror jeg burde vite.. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hva skal jeg skrive på ORT da?? :oops: Er ikke så god på svensk..

Skrevet
Ort betyr sted :wink:

Takk... nå vet jeg det jeg ikke visste, som jeg følte jeg burde vite.. Snille care.. :kysse:

Skrevet

Takk... nå vet jeg det jeg ikke visste, som jeg følte jeg burde vite.. Snille care.. :kysse:

Veeel, jeg viste heller ikke det. Men ringte til min mor som har besøk av en svenk - norsk dame :kul:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Nå har jeg skrevet meg på og sendt tips til 10 av mine venner :D

Skrevet

En stor takk til Care for at hun ga meg anledning til å gi et lite bidrag til bekjempelse av pelsdyroppdrett. :kysse: :blomst:

Gjest Moonshadow
Skrevet
En stor takk til Care for at hun ga meg anledning til å gi et lite bidrag til bekjempelse av pelsdyroppdrett.

Slenger meg på den jeg Irka :P

Skrevet

Skulle bare mangle. Fint at dere sendte tips til venner, det har jeg også gjort. :klem2:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Er det ikke mulig å få gjennomført noe sånt i Norge også da??? Har jo vært mye prat om det jobbes med en ny lov, men ser likso ikke noe resultat..

Skrevet
Er det ikke mulig å få gjennomført noe sånt i Norge også da??? Har jo vært mye prat om det jobbes med en ny lov' date=' men ser likso ikke noe resultat..[/quote']

Ja, det lurte jeg også på. Men vi må vel kanskje vente til svenske har gjennomført dette før vi våger...er det ikke slik med oss nordmenn. Men du kan jo sende en forespørsel til dyrebeskyttelsen i norge. :blunke:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Tror jeg gjør det, de begynner å bli vant med mail fra meg uansett nå så.. :P

Skrevet
Tror jeg gjør det' date=' de begynner å bli vant med mail fra meg uansett nå så.. :P[/quote']

Flott, kan du opplyse oss hva slags svar du får fra dem :blunke:

Skrevet

Kom på en ting... man kan lage en underskriftskanmpansje på www.opprop.no Er visst gratis også. :D

Skrevet
Kom på en ting... man kan lage en underskriftskanmpansje på www.opprop.no Er visst gratis også. :D

Men litt av poenget med en slik kampanje er at det blir brukt til noe nyttig. Jeg vet ikke hvordan denne siden blir brukt. Kanskje det er noen som vet?

Morsom side forreste... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...