Gå til innhold

Hvis du måtte bytte liv med en annen bruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom på og lage denne tråden når jeg leste spørsmålstråden :)

Hvis du måtte bytte liv med en av de andre brukerne her inne..hvem ville du valgt da..? :skravle: Altså ut i fra det som du vet eller tror om personen.

Jeg vet godt hvem jeg ville byttet med hvis jeg måtte! Ville byttet med Raindrops siden hun virker veldig moden og smart.. jeg tror også at hun har veldig draget :) søt også etter bilder å dømme!

:popcorn:

Håper denne tråden kan få være på generell siden noen sikkert vil svare som ab :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hunterlady

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

*Maja* :) fordi hun er så flink med trening og kosthold :)

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen brukere her inne som jeg vet noe særlig om livene til, derfor blir det umulig å gi et begrunnet svar. Men kanskje jeg ville byttet med en moderator, sånn at jeg kunne fjerne alle fotballfruetråder fra jordens overflate ;)

Tenker jeg velger Yvonne, siden det virker som hun er godt likt av alle.

• Liker 2
Gjest sardintroll
Skrevet

Hunterlady

Signerer.

Skrevet (endret)

Pene Sko, kanskje? Hadde vært morsomt å være en velkledd mann. Og studere jus. Hihi!

Endret av frøkenfryd
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er morsomt å svare i tråder om hvilke brukere man liker, hvilke som er morsomme, den hvor KGere sammenlignes med dyr. Etter å ha lest i spørsmålstråden tenkte jeg litt på å lage en tråd hvor vi sammenligner KG-ere med film eller tvkarakterer :fnise:

Men dette ble nesten litt creepy, jeg vil ikke bytte liv med noen selv om jeg liker de :sjenert:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ikke med noen.

Hvis jeg måtte velge ville jeg heller blitt skutt.

Ikke fordi alle her virker ufordragelige, men fordi jeg har nok med å takle det livet jeg er utdelt.

Men hvis jeg ville valgt, kanskje jeg hadde valgt imli. Hun er en meget smart dame, snill, rettferdig og kunnskapsrik.

Hvis jeg måtte velge mellom menns liv, ville jeg ikke valgt andre enn L og Linus, og kanskje par andre men det er vanskelig. :):rodmer: :fnis

Tror ikke jeg vil bytte plass, jeg er jo meg og bare meg.

Min første bevisste tanke var hvorfor ble jeg født i denne familien, ville jeg hatt det bra hvis jeg bodde der eller der eller der (i et villastrøk, der jeg vandret med en snøball i hånda midt på vinteren)

Teater, jeg likte denne tråden, den er fantasirik. :)

Endret av Alvina
  • Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

norah!!!!

Smart, morsom, strålende musikksmak, reflektert, lykkelig (gifter seg snart), trygg, stabil og det lille hun har vist frem = strøken :sjenert:

(dessuten hadde det vært jævlig gøy og vært kvinne, om ikke annet for å finne ut åssen det er å kunne legge sin egen skjebne i andres fang/hender, og slippe unna med det - hver gang :erter:)

Endret av Gorgonzola
Skrevet

norah!!!!

Smart, morsom, strålende musikksmak, reflektert, lykkelig (gifter seg snart), trygg, stabil og det lille hun har vist frem = strøken :sjenert:

(dessuten hadde det vært jævlig gøy og vært kvinne, om ikke annet for å avkrefte all den hylinga om at dere er ofre, uansett :erter: )

Aha, et nytt kg-bryllup på gang? :fnise:

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Aha, et nytt kg-bryllup på gang? :fnise:

Kan jeg aldri tenke meg! Da hadde jeg vært invitert :nigo:

Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg! Da hadde jeg vært invitert :nigo:

Det tror jeg ikke, bryllup skjer ut av intet noen ganger og det er mange som er blitt etablerte ektepar her inne i løpet av årene, kun ett av parene har skiltes.

Men det må jo være lov.

Eh, jeg sitter og ser på en fotballkamp nå, og det er viktigere hvem som vinner enn hvem som kysser for å si det mildt, men lykke til. :)

Skrevet

Artig tråd :)

Nokon vil vera meg, jo, det tek eg som eit kompliment ;) Sjølv om eg innimellom synest det ikkje er så mykje å trakte etter :fnise:

Det er jo vanskeleg å seie kven eg ville byta med, eg veit jo veldig lite om folk. Men sånn utifrå det eg veit, ville eg kanskje valt Havbris fordi det verkar som om ho har veldig mykje kunnskap om mennesker, eller norah, fordi det verkar som om ho har eit godt sexliv. Eg har nemleg ingen av delane :ler:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Giacomo_P: Han virker som kulturelt interessert og spennende person.

Sails: Fekting og seiling er gøy.

Katten: Jeg må erfare hvordan hans liv er. Jeg mener, det er jo Katten vi taler om her. ;)

Endret av Pene sko...
Gjest Katten.
Skrevet

Livet mitt er særdeles oppskrytt, Pene sko.

Jeg vet ikke hvem jeg ville byttet liv med. Helst noen som har levd et godt liv, fortsatt gift, flere barn og opplevd mye.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Hmm...vanskelig! Men jeg ville vært en mann i allefall. Må prøve det og liksom:P

Gjest Vodka
Skrevet

Ville byttet med noen som er her inne veldig sjeldent i så fall.

• Liker 2
Skrevet

Utrifra hva jeg tror jeg vet om henne, ville jeg valgt NozMonster. Hun virker som et interessant menneske med mye rart for seg :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...