miemor Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Da var det 1 mnd igjen!!! kjenner jeg stresser litt. kjolen er ikke ferdig! Flere som skal gifte seg 23.juni?
augustbrud2013 Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Har du kjøpt kjolen i salong eller på nett? Gleder meg til det er min tur til å sitte der med 1 måned igjen og sommerfugler i magen, håper siste tiden går fint hos deg!:D
miemor Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2012 Har du kjøpt kjolen i salong eller på nett? Gleder meg til det er min tur til å sitte der med 1 måned igjen og sommerfugler i magen, håper siste tiden går fint hos deg!:D Har kjøpt kjolen i salong, den er hos skredderen nå, skal dit neste uke. Må ha kjolen ferdig til 14.juni! d går nok bra Syntes tiden går litt vel fort nå, både med samboer som skal bort en uke i juni, og bryllupet som er 200 mil unna.. drar til hjemstedet/bryllups stedet idag, så håper å få mer på plass etter å ha vært der
augustbrud2013 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Har kjøpt kjolen i salong, den er hos skredderen nå, skal dit neste uke. Må ha kjolen ferdig til 14.juni! d går nok bra Syntes tiden går litt vel fort nå, både med samboer som skal bort en uke i juni, og bryllupet som er 200 mil unna.. drar til hjemstedet/bryllups stedet idag, så håper å få mer på plass etter å ha vært der Da går det nok fint ja! Hadde vært litt stressa om det var fra nett;P Godt å være på bryllupsstedet og ordne litt i god tid ja, slapper sikkert litt mer av da Er det mye du mangler å få på plass da, sånn bortsett fra kjolen? Lurer på hvor mye man må fikse siste tiden, for man kan vel ikke gjøre alt lenge før.
Lyra Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Jeg skal også gifte meg 23. juni!! Det virker fortsatt så fjernt, men tror nok det kommer til å gjøre det til jeg står i kirka :gjeiper: Mormor har akkurat sydd opp kjolen min for hånd, håper det ble bra, har ikke prøvd den etter det. Ellers tror jeg det meste er i boks, håper virkelig det.
Gjest Solstråla88 Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Vi også skal gifte oss 23 juni. Her er det er usikkerhetsmoment, som er veldig trist. Men sånn blir det når lillebror og bestevenn skal i militæret og opptaket er den dagen. Ellers er alt på plass hos oss:) Veldig merklig, men jeg er helt rolig! La oss håpe vi får flott vær og sol denne dagen!
Samulita Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Kan jeg få være med selv om jeg gifter meg to dager før dere...? Fire uker nå!!
Lulilelu Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 23 Juni her også. Har helt angst. Har mareritt hele tiden der alt mulig går galt. Det virker så uvirkelig og langt unna, men samtidig så ufattelig nærmt.
Reggaequeen Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 jeg vil bare si at dere er så utrolig heldige som har funnet og FÅTT mannen i deres liv. jeg ønsker dere alt godt Og jeg er selvfølgelig drit sjalu og missunnelig på dere 1
Amens Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 jeg vil bare si at dere er så utrolig heldige som har funnet og FÅTT mannen i deres liv. jeg ønsker dere alt godt Og jeg er selvfølgelig drit sjalu og missunnelig på dere De fleste som ønsker seg en partner vil faktisk finne det^_^ Og i våre dager så gjør de kanskje de flere ganger;) Jeg ønsker dere alle lykker til på den store dagen deres! Selv må jeg vente heelt til August. Men herregud som jeg gleder meg!
Supah Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 Vi gifter oss også 23.06... Har samme følelse som flere av dere andre. Det virker så fjærnt, men samtidig så nærmer det seg veldig! Så spennende. Hvordan ligger dere an? Hva gjenstår?
Gjest airam90 Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Skal gifte meg 11. august Er så redd for at jeg har glemt noe viktig. Hehe. Spennendes :D Jeg hentet brudekjolen min for noen dager siden, men skal levere den inn igjen for å ta mål og sy den opp i lengden.
Lyra Skrevet 28. mai 2012 #13 Skrevet 28. mai 2012 Ja, har jeg alt i boks tro? Lokale og kirke var i boks for leeenge siden Solister og trompetist til kirken er klar, sanger er avklart med organisten og de har alle fått notene de trenger. Kjolen, underskjørt, sko og slør er hvertfall i hus, venter bare på å få prøve kjolen etter mormor har lagt den opp. Svigermor skal sy bolero, regner ikk med å gå den før rett før, men dette er langt fra krise, jeg kan gå uten også. Mannens dress er underveis, men mangler skjorte og sko. Bordkortene er halvveis, skal ha glass med navn på, så har limt på dekorasjoner på de jeg har. Gjenstår å få tak i flere glass (må kanskje reise til nabobyen da de ikke har her noen steder) og skrive navn på. Maten er underveis. Vi skal lage koldtbord/buffet selv. Noe er ferdiglaget og nedfryst, noe er hengt til speking mens resten er planlagt. Kakene er også fordelt. For god hjelp av familie og venner til dette Bryllupskaken er bestillt. Jeg skal lage buketten min og knapphullsblomster selv og skal ha blomster i småvaser på bordene, så blomstene skal jeg ta litt på sparket og bestille to uker i forveien. Dekorasjoner er kjøpt og bordplasseringen er klar. Kirkeprogram og sanghefter er ganske ferdige til å bli printet ut, de skal være i samme stil som invitasjonene og skal ikke gjøres noe mer med enn å printes ut og hektes sammen. Var det noe mer da? Jo, forloverene mine har akkurat (i dag faktisk) bestillt seg kjoler av en slik nettside som selger "kinakjoler". Er bittelitt nervøs for at disse ikke skal komme frem i tide, men de har hvist troen på det, så da får vel jeg ha det også Ikke det at jeg bryr meg så veldig om hva de har på seg (de har etter eget ønske bestillt seg ulike kjoler i lik stil og med samme farge), men jeg håper det ikke blir stress for dem på slutten om de ikke kommer frem.
miemor Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 30. mai 2012 Da går det nok fint ja! Hadde vært litt stressa om det var fra nett;P Godt å være på bryllupsstedet og ordne litt i god tid ja, slapper sikkert litt mer av da Er det mye du mangler å få på plass da, sånn bortsett fra kjolen? Lurer på hvor mye man må fikse siste tiden, for man kan vel ikke gjøre alt lenge før. hei hopp! Da har jeg vært på hjemstedet mitt der vi skal ha bryllupet! Så nå er det meste på plass Bestilte bla brudebukett og andre blomster, snakkes med frisør og avtalte prøvetime Å forloverne mine fant seg kjoler I morgen er det kjoleprøving og møte med toastmaster Har ende en del kakebakere jeg må snakke med, men det meste er i orden der også Herregud jeg gleder meg
Gjest Solstråla88 Skrevet 31. mai 2012 #15 Skrevet 31. mai 2012 3 uker igjenn og masse og gjøre. Tror jeg har kontroll på det meste, men sikkert ting jeg har glemt også. Slik ser min liste ut foreløpig: *Sjaketten til mannen er tilpasset og betalt *Brudekjolen er hos min tante som er sydame, som tilpassing *Brudepikekjoler er tilpasset *Sko til meg, brudepikene og Sambo er kjøpt, og begynt prosjekt inngåing *Frisør er bestilt * Blomster er bestilt *Undertøy og underskjørt er klart *Lokalet er i orden *Service som vi skal låne er booket *Alle servitører er i boks *Maten er i boks *Bryllupskake er bestilt og betalt *Borkort er laget *Bordplan er laget *Programmer er nesten ferdig *Kirkeprogram er nesten ferdig *Vester og slips, samt dress er kjøpt til brudesvenner *Barvarer og mineralvann samt vin til maten er kjøpt *Snacks til kvelden er kjøpt *Kaffe og te er i orden *Dukene er ferdig sydd, sammen med servietter til servitørene *Fotograf er ordnet *Jeg har bestilt jeg time til frisøt 2 dager før bryllupet for siste stuss og farge av ettervekst,samt time hos negldesigner *Bryllupsreise er bestilt og betalt *Kakebakere har jeg snakket med, og det er i orden. *Hotell til gjestene er bestilt *Utemøbler til lokalet er ordnet, sammen med koselige lys lykter som skal stå ute *Alt av lys og borddekorasjoner er kjøpt. *Vi har fått ordnet slik at vi får nøkkel til lokalet tidlig fredag morgen, slik at pynting kan starte forholdsvis tidlig. * En gaveoppakker er valgt og sagt ja *Har foreløpig ikke noen til og dele ut kirkeprogram, men det finner vi. *Har begynt og trene på brudevals, det er faktisk gøy! *Spilleliste er snart klar Noe jeg har glemt da tru? Hvis noen ser noe jeg mangler, som kan være nyttig, så rop ut! Vi skaql ikke har gjestebok og dokurv! Jeg er så rolig til at det bare er tre uker igjenn. Finnes ikke stresset engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå