loppekasse Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Heisann dere. Nå surrer iPhonen min på andre dagen med "ingen tjeneste" der hvor det egentlig skulle stått operatør. Jeg har prøvd å ta på og av flymodus noen ganger, slått telefonen av og på. Fremdeles ingenting. Nettet fungerer når jeg er hjemme siden den da kobler seg opp mot det, men det går fremdeles ikke an å ringe/motta samtaler eller sende/motta meldinger. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette?
Wednesday Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Heisann dere. Nå surrer iPhonen min på andre dagen med "ingen tjeneste" der hvor det egentlig skulle stått operatør. Jeg har prøvd å ta på og av flymodus noen ganger, slått telefonen av og på. Fremdeles ingenting. Nettet fungerer når jeg er hjemme siden den da kobler seg opp mot det, men det går fremdeles ikke an å ringe/motta samtaler eller sende/motta meldinger. Noen som har peiling på hvordan jeg kan fikse dette? hva med å gjenopprette sikkerhetskopiering i itunes ?
Henkie Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Sjekk med annet sim-kort før du styrer med allverdens annet. Kanskje det er defekt. Slikt skjer
Gummiloppa Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Kjenner til flere som sliter med nøyaktig det samme på iphone, så tror ikke det kommer av simkortet... Gud vet hva det kan være
Anglofil Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Veldig ofte, når kunder har slike problemer, så er det simkortet. Det hjelper som regel å ta ut og inn simkortet. Hjelper ikke det må du teste med et annet simkort for å se om det fungerer, eventuelt teste ditt simkort i en annen mobil. I 90% av alle tilfeller jeg får inn angående dette så hjelper det å ta ut simkortet og sette det inn igjen. Forøvrig: det at andre opplever det samme er ikke noe nytt. Det er egentlig ikke spesielt uvanlig, og som sagt: man kan bare vite vet å ta ut og inn simkortet. Fungerer f.eks simkortet i en annen mobil er det ikke simkortet men mobilen din det er noe galt med. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå