Gjest mari kontrari Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hei, jeg har lyst på en shorts nå som det er så varmt, men sliter med å finne en som passer for meg. Den bør være litt lengre enn det jeg ser de fleste går med, da jeg har en stort arr på den ene låret jeg gjerne vil dekke til litt. Helst bør shortsen ikke stoppe høyere opp enn kanskje 10-15 cm over kneet. Syns det er vanskelig å finne en slik shorts som ikke ser for "tantete" ut (jeg er midt i tyveårene), og som er noelunde flatterende. Jeg er relativt slank, men har litt pærefasong, tror jeg. Har noen forslag til en fin shorts, og gjerne også hva jeg kan kombinere den med?
Fashionistaen Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Jeg så noen fine på J.crew sin nettside, kommer i utrolig mange fine farger også Vet ikke om du er ute etter noe litt mer "spennende" enn denne. Første modell andre Inspo til styling: Tror også at det hadde gjort seg med en skjorte oppi. Likte i grunn dette bildet, bare forestill deg at det er en shorts:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå