Birdiebird Skrevet 23. mai 2012 #1 Del Skrevet 23. mai 2012 hei! Broren min skal konfirmeres til helgen og i gave skal je gi ham et album. På den første siden tenkte jeg det hadde vært fint å skrive noe, en liten hilsen. Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive. Det hadde jo vært finest med noe personlig kanskje? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 23. mai 2012 #2 Del Skrevet 23. mai 2012 Lillebrors vise er søt: Engang skal Lillebror selv bli stor, fryktelig stor, større en mor Da skal han lære hvert minste grann av det som de kan alle mann Lekser og leker av alle slag Men dette som Lillebror greier i dag Det kan bare Lillebror og bare, bare han Det er det bare Lillebror, og ingen fler som kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 23. mai 2012 #3 Del Skrevet 23. mai 2012 Søskenkjærlighet Båndet mellom søsken Du sier til meg du er min søster Jeg sier til deg du er min bror Da vet vi at vi har noe sammen Noe hellig Du og jeg Min aller kjæreste bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 23. mai 2012 #4 Del Skrevet 23. mai 2012 Bror Du er utvalgt av livets tilfeldigheter til å bli elsket av meg for evig og alltid. Litt på tross av, men mest på grunn av de mange ting som gjør nettopp deg så underlig spesiell for meg. Brødre er blomster fra den samme hagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdiebird Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mai 2012 Aaww, tusen takk :D Har allerede brukt lillebrors vise, og skal jammen meg bruke de to andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå