Inger88 Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har mye fritid, også på dagtid og nå er det jo så nydelig vær. Føler derfor for å være ute, men vet ikke hva jeg skal finne på. Er ikke typen til å bare sitte og slikke sol og jeg har ikke uteplass der jeg leier(kan gå hjem til foreldrene mine og sitte på terrassen der, men). Så, folkens, noen ideer til hva jeg kan finne på alene?
Fantasi Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Det er masse man kan gjøre i sola alene. Gå/løpe tur langs stier, lese en god bok, ta med laptopen på en luftetur, løse kryssord, lese blad, snakke i tlf. med en besteforelder, fiske, spise jordbær, se på fugler samtidig som du har med en fuglebok du kan krysse av i, mate ender, sykle, fotografere. 2
G_25 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Bor du ved sjøen eller et vann? Ta med fiskestanga:) Eller gjør som meg, kjøp deg et skikkelig kamera og start med fotografering. Tok et helgekurs og nå er jeg hekta PM om du vil ha mer tips 1
Zakuro Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Gå tur, jogg, sykle, rulleskøyter/brett, stikk å bade et sted, dra å fiske, fang rumpetroll Lån med deg en hund, plukk blomster, ta bilder, mat duene/ender(IKKE MÅSE FANSKAPET! ) 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #7 Skrevet 6. juni 2012 All of the above, i tillegg til - ta med deg en ball til nærmeste basketstativ, og kast for deg selv - geocaching - geohashing
Paw Skrevet 6. juni 2012 #8 Skrevet 6. juni 2012 Dra på en strand og finn deg et fjellberg å ligge på. Ta med en strandveske med et teppe, en god bok, vannflaske, solkrem, lunsj. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå