FantasDick Skrevet 24. mai 2012 #21 Skrevet 24. mai 2012 Om det ikke er noen spesielle mennesker som har bursdag så skriver jeg som regel en normal "Gratulerer med dagen! ". Er det gode venner, nær familie eller noen jeg liker godt av en eller annen grunn skriver jeg gjerne litt mer personlig og kanskje litt lengre.
Wonders Skrevet 25. mai 2012 #22 Skrevet 25. mai 2012 Om jeg liker noe mye slenger jeg Grattis ✿◕‿◕✿,•*´¨`*•♥•(★)
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2012 #23 Skrevet 25. mai 2012 Er det så merkelig at man finner det kleint? Ja, det vitner om at du er en selvdeles lite raus person. «Tenk at noen er frekke å gratulere meg med dagen, patetisk». At du ikke gidder å graturere selv er en ting, men at man synes det er kleint at andre sender en hilsen, sier lite om dem, men alt om deg. Hvem tror du egentlig at du er??? 2
Gjest Nenya82 Skrevet 25. mai 2012 #24 Skrevet 25. mai 2012 La oss si at man har 150 venner på fb,skriver man virkelig "gratulerer med dagen" til alle dem da uansett om det kun er en bekjent? Det gidder ikke jeg,og tenker at det må jo virkelig holde at man gratulerer dem man har kontakt med,men jeg syns jo selvsagt at det er koselig at bekjente også skriver grattis med dagen.Gjør jo det selv noen ganger,men ikke alltid. Gidder heller ikke overanalysere og skriver gjerne bare "Gratulerer med dagen " eller "Gratulerer med dagen.Håper du fikk en fin dag " uansett hvem det er.
Strange Doll Skrevet 25. mai 2012 #25 Skrevet 25. mai 2012 Jeg skriver "Gratulerer med dagen:) Håper du får en fin bursdag! " til alle som har bursdag på min venneliste. De som står meg nærest eller jeg ønsker å gratulere noe mer skriver jeg enten et brev til eller sender en melding på mobilen.
Sol79 Skrevet 26. mai 2012 #26 Skrevet 26. mai 2012 Jeg gratulerer kun folk jeg ikke har så mye kontakt med i det daglige på facebook. Gode venner og familie får enten sms eller jeg ringer.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #27 Skrevet 13. mai 2018 Jeg gratulerer ikke på veggen til folk. Jeg ringer eller sender SMS Anonymkode: bda1c...c90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå