Evie Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Hei jenter, Ja, jeg lurer på hva dere gjør om det blir regn på den store dagen og dere har planlagt utevielse? :-)
millie88 Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Vi skal ha utevielse, men har muglighet til å bruke lokaet vi har leid om det skulle bli regn for vielsen skal være utenfor lokalet. Men det blir ikke regn,har bestilt pent vær nemlig Om man ikke har mulighet til det, kan man jo leie et partytelt?
Anglofil Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Vi hadde utevielse og hadde da et partytelt hvor vielsen var. Vi tok derimot ned veggene, slik at det kun var taket som ble stående. På den måten ble det luftig og fint. Forøvrig så er jeg ufattelig glad for at vi gjorde slik, for vi hadde strålende sol og fint vær, og jeg er veldig glad for at jeg slapp å stå/sitte i solsteika under hele vielsen. Mvh Yvonne
Evie Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2012 Lurt! Kan jeg spørre hvor dere leide telt? Hva dere eventuelt betalte?
Anglofil Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Vi leide teltet av stedet hvor vielse/fest fant sted, tror vi betalte rundt 1500-2000 kr for det. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå