Vippe Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Tiden er kommet for en ny frisør time, men vet ikke hvor jeg skal gå. Noen som vet om en FLINk frisør i Stavanger området?
Chocoholic Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Det er ei som jobber på modern design på Kvadrat...trooor hun heter helen/helene. Vet ikke om hun jobber der enda, men hun var ihvertfall sabla flink og hørte på hva kunden ønsket og gjorde ingenting uten å sjekke med meg først.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Leter også etter en god BILLIG-frisør! Det er jo så mange utenlandske frisører her, men er noen flinke og billige?? Tør ikke ta sjansen på å gå et sted uten å vite at man ender opp med en noenlunde grei sveis. Skal stripe og klippe. Vippe: Kan du endre undertittel til "Stavanger" så får du sikkert flere svar?
Vippe Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2012 Leter også etter en god BILLIG-frisør! Det er jo så mange utenlandske frisører her, men er noen flinke og billige?? Tør ikke ta sjansen på å gå et sted uten å vite at man ender opp med en noenlunde grei sveis. Skal stripe og klippe. Vippe: Kan du endre undertittel til "Stavanger" så får du sikkert flere svar? hvordan endrer man tittel? hehe jeg skal og klippe og stripe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå