encore Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Håper noen kan hjelpe meg Finner ikke bladet Glamour UK noen plass i Hamar, og jeg er heeeeelt avhengig av det, eneste bladet jeg noen gang gidder å kjøpe faktisk. Vet noen hvor det selges hen? Snille? Vurderer nesten å ringe min gamle sjef for å høre hvem som gir det ut Desperat nå!
Suzy Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Har de det ikke på Narvesen heller? Jeg ville forsøkt der og spurt om de evt kan bestille det til deg fremover. Enten Narvesen ved stasjonen eller på Torghjørnet - de er ganske store og kan sikkert skaffe. 1
encore Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2012 Har ikke forsøkt på stasjonen... da går jeg dit
Suzy Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Har ikke forsøkt på stasjonen... da går jeg dit Lykke til - den ligger vis-a-vis stasjonen, på hjørnet. Håper du får tak i det!
Eva Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Hvis du pleier å kjøpe det, men det er vanskelig å få ta i kan du kanskje abonnere? http://www.uksubscribe.com/glamour
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå