AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 På fredag skal jeg ha eksamen i Norges varemesse i Lillestrøm. Kommer dit med tog, men hvordan gå fra togstasjonen til Norges varemesse? Ser på kart nå, og finner ikke Norges varemesse. Eneste jeg ser, som er i nærheten av togstasjonen, er et kjempestort bygg som ligger i messeveien - er det der?
cornflake_girl Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 På fredag skal jeg ha eksamen i Norges varemesse i Lillestrøm. Kommer dit med tog, men hvordan gå fra togstasjonen til Norges varemesse? Ser på kart nå, og finner ikke Norges varemesse. Eneste jeg ser, som er i nærheten av togstasjonen, er et kjempestort bygg som ligger i messeveien - er det der? Når du går ned fra togplattformen på Lillestrøm stasjon så går du ut den utgangen som er til høyre (ikke den utgangen ved Joker butikken, men den i motsatt ende). Når du kommer ut der så vil du se varemessa (den ligger litt til venstre når du har kommet ut av stasjonen). Lykke til på eksamen!
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Når du går ned fra togplattformen på Lillestrøm stasjon så går du ut den utgangen som er til høyre (ikke den utgangen ved Joker butikken, men den i motsatt ende). Når du kommer ut der så vil du se varemessa (den ligger litt til venstre når du har kommet ut av stasjonen). Lykke til på eksamen! Ok. Så jeg går til høyre ut av stasjonen, jeg er med så langt ... men hvor synlig er Norges varemesse fra togstasjonen? Jeg får bare følge strømmen, er vel mange som kommer med toget kl.8 om morgenen, tenker jeg. Tar det bare et par minutt å gå dit?
Nienna83 Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Jeg har hatt eksamen der flere ganger, og det er bare å følge strømmen.. Masse masse folk som tar de ulike togene om morgenen før eksamen. Og ja, tar bare et par minutter å gå =) Endret 23. mai 2012 av Nienna83
cornflake_girl Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Ok. Så jeg går til høyre ut av stasjonen, jeg er med så langt ... men hvor synlig er Norges varemesse fra togstasjonen? Jeg får bare følge strømmen, er vel mange som kommer med toget kl.8 om morgenen, tenker jeg. Tar det bare et par minutt å gå dit? Temmelig synelig fra togstasjonen, det tar bare noen minutter å gå dit (men beregn god tid, for kan være vanskelig å finne frem inne i selve hallen), og det er nok kanskje 1000 andre mennesker som skal til akkurat samme sted som deg på samme tidspunkt, så om du følger etter en gjeng mennesker som har sekk på ryggen, bør du være trygg! (bare pass på at de går til høyre, de med sekk som går til venstre skal antakelig til Lillestrøm eller Skedsmo vgs ) Endret 23. mai 2012 av cornflake_girl 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Det står forøvrig skilter til varemessa flere steder, helt fra inne på togstasjonen, så det er ikke vanskelig selv uten en strøm å følge.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Takker for svar, alla i hop! Da er det bare å komme seg opp på fredag, så skal vel resten gå som en lek xD
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Gå til høyre når du kommer ut. Deretter går du litt til venstre (ved siden av den parkeringsplassen som er der). Der er det en gangvei som fører deg under en undergang. Denne veien går rett til veggen på varemessa. Så bare går du litt til høyre for å se inngangen Helt sikkert flere som skal dit. Ser du ikke varemessa fra togstasjonen, ser du helt sikkert hotellet, og varemessa ligger rett bak hotellet
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #9 Skrevet 24. mai 2012 Gå til høyre når du kommer ut. Deretter går du litt til venstre (ved siden av den parkeringsplassen som er der). Der er det en gangvei som fører deg under en undergang. Denne veien går rett til veggen på varemessa. Så bare går du litt til høyre for å se inngangen Helt sikkert flere som skal dit. Ser du ikke varemessa fra togstasjonen, ser du helt sikkert hotellet, og varemessa ligger rett bak hotellet * gå til høyre når du kommer ned til gangen fra perongene (første setninga)
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 http://reiseplanlegger.ruter.no/no/Mellom/Fra/%281000027571%29Oslo%20Sentralstasjon%20%20%28Oslo%29/til/%281000022034%29Lillestr%C3%B8m%20%20%28Skedsmo%29/for/250520120800 Betyr det at det er buss istedenfor tog? Hvor går bussene fra og hvor stopper de? Jeg har Ruter-kort i Oslo må jeg betale ekstra for å komme meg til Lillestrøm?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Buss for tog er fra Hamar til Lillehammer.... Toget går med andre ord fra Oslo til Lillestrøm. Har du ruterkort for Oslo (sone 1) må du betale ekstra siden Lillestrøm ligger i sone ø2
Gjest Elihol Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Hvis du tar toget som er der 45 og ikke 48 er du i hvertfall sikret at det ikke er buss for tog. Og du må betale ekstra ja. Lykke til - hadde selv eksamen der på onsdag. Og det er ikke vanskelig å finne fram til riktig hall etc heller, det er skiltet og de har vakter osv Endret 24. mai 2012 av Elihol
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2012 #13 Skrevet 24. mai 2012 Hvis du tar toget som er der 45 og ikke 48 er du i hvertfall sikret at det ikke er buss for tog. Og du må betale ekstra ja. Lykke til - hadde selv eksamen der på onsdag. Og det er ikke vanskelig å finne fram til riktig hall etc heller, det er skiltet og de har vakter osv Betaler jeg på toget eller må jeg kjøpe billett først? Er det veldig varmt der inne?
Fanta Exotic Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 Er det noen som vet når vi får karakteren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå