Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Jeg var selv innom denne i tenårene og opplevde maktmisbruk,tvangsinnleggelse og feildiagnose (ble konkludert med at den i ettertid var feil). Jeg har inntrykk av at overgrepene er enda verre her enn i voksenpsykiatrien da det finnes muligheter for å manipulere foreldre. I tillegg mangler ungdommen eller barnet erfaring og innflytelse sånn at det blir vanskelig og komme vekk ifra tvangsmedisinering og overgrep. Hva tenker andre om dette? 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Søstern min ble innlagt på undomspsykiatrisk avdeling. Det var ikke noe alvorlig, men hun gikk på skole der og bodde der. Fikk hjelp med plagene sine. Det jeg syns var dumt var at de satte søstern min opp mot mamma ... men at de syns det var greit at jeg og søstern min hadde et nært forhold. Jeg skjønner ikke hva de tenkte med? De splittet familien veldig, istedenfor å hjelpe mamma. De hjalp bare søstern min, og mamma fikk ikke vite noe. Søstern min tåler ikke gluten eller melkeprodukt, men det tok de ikke hensyn til. Mamma måtte kjempe veldig mot de for å få de til å gi henne rett kosthold, så søstern min gikk mye syk, og angsten og depresjonen ble værre. Nei, jeg skjønner godt de har feilbehandlet deg og behandlet deg dårlig, for det gjør de jo mot alle, virker det som? Jeg har iallfall ikke noe positivt inntrykk...
Mann1986 Skrevet 26. juni 2012 #3 Skrevet 26. juni 2012 Ike rart folk ikke tørr snakke om psykiske problemer når psykriatrien er slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå