kneelbeforezod Skrevet 9. juni 2012 #21 Del Skrevet 9. juni 2012 Har det av og til med et par venner over msn, ganske digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #22 Del Skrevet 9. juni 2012 Har noen faste som jeg bruker for det er ikke enkelt å finne menn som er gode på sexchat. Enig i det. I løpet av 3-4 år på websexmarkedet fant jeg egentlig bare én som virkelig fikk det til. Han er i dag samboeren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvestøv Skrevet 23. juni 2012 #23 Del Skrevet 23. juni 2012 Hehe... Har gjort det noen ganger med han siste fyren jeg "holdt på" med. Jeg hadde aldri gjort det før, men han har prøvd/gjort det meste så han ville vi skulle prøve. Synes det var veldig vanskelig i begynnelsen å greie å løsrive seg totalt å skrive ned hver eneste detalj (vi chatet over facebook eller sms), men etterhvert når jeg så hvordan han skreiv og formulerete seg gikk det mye lettere Han syntes tilogmed at jeg var flink! *stolt* Må innrømme det var ganske pirrende og deilig å gjøre dette sammen når vi ikke hadde anledning til å møtes istede! Han ville også at vi skulle prøve med cam, men da sa jeg stopp.... Synes det blir altfor direkte/vulgært/kleint.. Singel jente 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå