Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2004 #1 Skrevet 1. februar 2004 Søndag formiddag, det er et vanvittig flott vintervær ute. Jeg er syk, klarer nesten ikke å svelge. Litt sånn små sentimental da jeg tenker bare ett år tilbake, livet mitt var ikke bra i det heletatt. Men jeg er stolt over hva jeg har fått til i løpet av året som er gått. Livet har tatt helomvending, og for første gang i mitt liv kan jeg med hånda på hjertet si at jeg er gjennomført lykkelig! Sambo kommer stormende ned trappa i lekker, tynnslitt stilongs, sovesveis og skrutrekker i hånda: "Har du sett den røde tanga mi?" Som vanlig vet jeg selvfølgelig hvor den er.. Hvorpå han stormer opp trappa igjen. Vi har pusset opp rommet til dattern hans, og nå er det rommet til min sønn som står for tur. Jeg må le for meg selv, huset er levende. Barnegråt, barnelatter, banking fra rommet i annen. Fuglen på kjøkkenet elsker langrenn på tv, så han hyler i kapp med kommentatorene. Det knitrer i peisen, og knaker i taket på vinterstua, altfor mye snø. Her sitter jeg da, med sår hals og renne-nese, i et rødt hus midt i Oslo. Kaos overalt som vanlig, stadig prosjekter på gang med hus ja... Jeg elsker hver milimeter av denne snodige, nydelige mannen jeg har funnet. Ingenting er komplett før det er blitt delt med han. Barna våre, huset ja alt! Jeg er endelig lykkelig! :D
Musemor Skrevet 1. februar 2004 #3 Skrevet 1. februar 2004 Så fint! Dette ble jeg glad av å lese! For et skjønt innlegg! :D Kjente at jeg ble glad over å lese det! Kjekt å lese noe positivt her inne for en gangs skyld.. Har det forøvrig kjempebra selv om dagen, selv om også jeg er litt forkjølet!
Tusenfryd Skrevet 1. februar 2004 #4 Skrevet 1. februar 2004 Det var et sklikkelig gla'innlegg! Takk!
Gjest Zalomine Skrevet 1. februar 2004 #5 Skrevet 1. februar 2004 Flott at vi kan dele de POSITIVE sidene ved et samliv også! God bedring med forkjølelsen, men med samlivet trenger du ikke ønsker om at det skal bedre seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå